CM anem de Fira!

El curs ha començat i l’Octubre ja ha arribat.

La fira s’ha instal·lat i contents ens hem posat.

Als toritos hem pujat i molt bé ens ho hem passat.

Els autos de xoc vam conduir i molt vam gaudir.

Aquí podeu veure algunes fotos.

ANEM AL CIRC!

Que hem de fer el pallasso? Doncs el fem!!

El passat dilluns 18 de maig, els alumnes de cicle mitjà, vam anar  al circ de Copons, a Igualada. Ens ho vam passar d’allò més bé, i vam aprendre tot tipus de números dels que es fan al circ!!

Abans de marxar però, el pallasso Tastacirc, ens va fer un número molt divertit i professional!! Vam riure de debò!

DSCN3073 DSCN3107

SORTIDA AL DELTA DE L’EBRE

El passat mes d’abril els alumnes de quart van anar dos dies al Delta de l’Ebre on van fer una estada al Camp d’Aprenentatge. L’estada va ser molt bonica ja que van estudiar el riu Ebre, la seva fauna i característiques, tot amb la bonica  experiència d’anar amb barca o amb bicicleta.

En definitiva, va ser una experiència que segur que recordarem durant molt de temps ja que ens va servir també per aprendre a conviure tots plegats.

DSCN5621 DSCN5629 DSCN5661 DSCN5663

EL BOSC DE RIBERA

La primavera és una estació de l’any molt especial ja que el nostre entorn varia molt: creixen les plantes, surten les flors i canvia el paisatge. Tot això ens ho van explicar els forestals de Móra d’Ebre, que ens van portar a l’embarcador del riu per poder estudiar les característiques del bosc de ribera.

fotocamara 057 fotocamara 066

SANT JORDI!

Roses i llibres, primavera i alegria…tots els ingredients per a passar una bona diada de Sant Jordi a l’escola! Pel matí vam fer uns dracs xulíssims amb l’ajuda dels companys/es de 2n d’ESO. I per la tarda, vam poder anar a veure les parades i la senyoreta Teresa ens va ensneyar alguns dels llibres més interessants, amb alguns ens vam quedar intrigats/ades…

Aquí us deixem les fotografies que vam poder fer!

DSCN2958 DSCN3038

PATIJOC A TIVISSA

El passat 10 d’abril, just en tornar de vacances, van tenir el plaer de poder compartir el Patijoc amb tots els nens i nenes de 3r de la resta de la comarca: Riba-roja, La Palma, Flix, Ascó, Vinebre, La Torre, Garcia, Móra d’Ebre, Tivissa, Ginestar, Rasquera, Miravet i Benissanet.

DSCN2894 DSCN2895

VEURE MÉS FOTOGRAFIES

Visca els jocs i el Patijoc!!!

INFO-K

El passat 6 de març ens va visitar un dels presentadors de l’Info-K, l’informatiu que emet el Canal 33 per a nois i noies, i que a part d’explicar el seu funcionament ens va comentar moltes anècdotes, tot un luxe!

Imagen 132 Imagen 136 Imagen 138 Imagen 152 Imagen 153 Imagen 160

CARNAVAL, LA RUA!

I per acabar-ho d’adobar amb la rua el carnaval vam tancar! Hem de tornar a agraïr la col·laboració de l’Elsa per cedir-nos algunes fotografies.

SONY DSC SONY DSCIMG-20150311-WA0003 IMG-20150311-WA0004

CARNAVAL, LES CONSIGNES!

I per fi va arribar el carnaval!! Ens ho vam passar molt bé amb les consignes durant la setmana.

Imagen 038 Imagen 048

EL PATGE

Aquí teniu un breu recull d’algunes de les fotografies del dia que va venir el senyor patge a l’escola. Gràcies a la mare del Guillem, l’Elsa Pla.

SONY DSC SONY DSC