Arxiu diari: 8 maig 2012
la dreta i l’esquerra
Les formigues de P-5 hem començat a treballar la dreta i l’esquerra. Tot i que és un concepte difícil, almenys ens hi hem començat a familiaritzar. En una primera sessió de psico ens vam pintar amb pintura la mà i … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari