ENS APROPEM AL FINAL

0

Estem visualitzant el final de curs i encara ens queden moltes sorpreses per tots vosaltres. Encara tenim alguna trobada esportiva pendent i una gimcana final per tota l’escola. Ànim! Ho tenim molt a prop i només queda l’empenta definitiva.

No oblideu els deures d’educació física pels caps de setmana: sortir, còrrer, anar en bici, en patins, anar a la muntanya…

Fer esport!!!

Arribem a l’equador del curs!

Estem a mig curs!

Hem fet moltíssimes activitats dins l’àrea d’educació física però encara en queden moltes a la vista. La piscina segueix endevant amb els més petits, cicle inicial prepara la trobada de jocs tradicionals amb altres escoles, a cicle mitjà encara els queda un trimestre per anar a la platja a fer jocs esportius i curses d’orientació, i el cicle superior ja han fet atletisme i preparen les trobades de korfbal i la de voley. A més, cal destacar la participació de l’alumnat de sisè en l’organització de la jornada de jocs del món que va realitzar tota l’escola.

Destacable també l’impuls que hem volgut donar des de l’àrea al projecte de l’escola referent al pati: “Ara, respira!” Des de l’àrea hem treballat amb tot l’alumnat la nova organització d’espais, activitats i materials que trobem a l’estona d’esbarjo. Algunes d’aquestes activitats més destacades són la incorporació al pati de dues taules de ping pong i un rocòdrom!

Ànim! Que encara queda molt!

Hem començat el curs!

0

Un curs més per endavant!

Amb moltes ganes us presentem el bloc com el curs passat on intentarem penjar alguna foto de la feina que feu i algún article interessant que considerem atractiu per vosaltres.

Recordeu portar la roba esportiva i el recanvi amb la tovallola en el cas de l’alumnat de cicle inicial i mitjà i els estris necessaris per fer una dutxa al acabar l’activitat física en el cas dels que feu cicle superior.

Fins aviat i que vagi molt bé el curs!