Creativitat

La creativitat és la intel·ligència divertint-se. (Albert Einstein)

la foto-9

Avui a Educació Física hem fet un joc molt divertit.  Hem col·locat cons per tot el gimnàs i hem preguntat als nens i nenes… Què són? A on estem? Aquestes han estat les respostes.  Quina meravella!

– Un mar ple de piranyes

– Una mina plena d’explosius

– Un carrer plè de caques

– Un joc del “come-cocos”

– Un hort amb vegetals i verdures

– Un cel amb núvols

– Un camp de bolets

– Un bosc replet d’arbres

A partir d’aquí hem creat diferents activitats:

– Nedar sense tocar piranyes, passar a l’altra banda del bosc, comptar arbres, recollir bolets,…

Ha estat fantastic i ho hem passat genial!

TROBADA DE BÀSQUET (BABYBASQUET I INICIACIÓ)

El proper diumenge 22 de febrer VILABÀSQUET organitza una trobada de bàsquet al pavelló esportiu de Sant Martí Sarroca.

Està destinada per nens/es de babybasquet (p4-p5) i iniciació (1r i 2n).

Ens agradaria comptar amb la vostra participació i poder gaudir d’un matí de bàsquet amb altres escoles de la comarca.

El timming és el següent:

10h: Arribada dels jugadors/escoles
10.15: Activació i recreació mitjançant un joc comú
10:40: Inici dels partidets (3×3, 4×4) 2 camps de minibasquet i un de babybàsquet.
Aquests tindran una durada de dos parts de 6 minuts. Es jugaran un total de 3 i/o 4 partidets cadascú entre totes les escoles participants.
11-12h: Esmorzars dels diferents grups quan no es disputin partits.
11-12h: Activitats alternatives al bàsquet (circuit d’habilitats, punteria, dibuix…)
12:20h: Foto de grup
12:30: Partit de pares (equip 3r temps)

PD: És obligatori i molt important que porteu sabatilles esportives per utilitzar-les solsament al pavelló.

El pavelló està situat al costat del camp de futbol gairebé passat el poble, us trobareu una rotonda petita i allà heu de girar a mà esquerra i aparcar al costat de l’escola.

Us hi esperem!

Psicomotricitat

Dia mundial de l’Educació Física

El Pla d’Activitat Física, Esport i Salut (PAFES) impulsa per segon any consecutiu la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física el proper 6 d’abril de 2011 o qualsevol dia comprès entre el 4 i el 10 d’abril.

Aquest dia se celebrarà arreu del món, tot difonent el missatge: “Acumuleu 30 minuts d’activitat física cada dia”.

El Dia Mundial de l’Activitat Física es va començar a celebrar el 6 d’abril de 2002 a Sâo Paulo (Brasil), gràcies a l’impuls d’Agita Mundo (xarxa mundial per a la promoció de l’activitat física). Agita Mundo és una organització independent a la qual l’Organització Mundial de la Salut (OMS) dóna tot el seu suport i la qualifica com a essencial en la lluita contra el sedentarisme.

captura-de-pantalla-2011-04-01-a-las-234245

Fotos de la 1ª Trobada pre-benjamina de Mazaball

Hola de nou!!

Recordeu la Trobada pre-benjamina de Mazaball que es va celebrar el 30 de gener a Guardiola de Font Rubí? Pues aquí tenim les fotos!!

Felicitem a tots els participants pel gran partit que vau fer!!