I CONCURS DE FOTOGRAFIA ESPORTIVA

Concurs fotografia

Bases:
1.- Participants: poden participar-hi tots els alumnes, professors i PAS de la SES Cap de Creus, a títol individual.
2.- S’estableix un únic gènere: Activitats esportives al medi natural a l’entorn del Parc Natural del Cap de Creus.
3.- Obres: Les fotografies hauran de ser originals i inèdites, i no poden haver estat premiades amb anterioritat. Cada participant pot presentar 3 fotografies.
4.- Presentació: La fotografia es pot presentar en paper fotogràfic de 15×20 entregant-la directament a la Dolors Comas o a l’Enric Hernández, o en format digital jpg. enviant-la a l’adreça de correu electrònic: eherna36@xtec.cat
En el correu s’ha de posar el nom de l’autor, el curs o grup i el nom de l’obra.
5.- Calendari: La data de presentació dels treballs serà fins el divendres 10 de juny de 2011 a les 14h.
6.- Jurat: Estarà format per 3 professors, 1 membre del PAS i 1 alumne. La decisió del jurat tindrà lloc el dimecres 15 de juny de 2011. El lliurament del premi es farà el divendres 17 de juny.
7.- Premis:
1r premi: un mallot de ciclisme del Terra de Remences
2n premi: una bossa d’esport
3r premi: una samarreta tècnica de córrer
Els premis es poden declarar deserts.
8.- Exposició: Les 10 millors fotografies seran exposades als passadissos de la SES.

6 D’ABRIL DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

El dia 6 d’abril des del SES Cap de Creus organitzarem alguna activitat per celebrar aquest dia. Properament us donarem més informació.

Des de l’any 2002 la Organització Mundial de la Salut mitjançant resolució oficial “insta els Estats Membres a celebrar anualment un dia ‘Move for Health’ (Per la teva salut, mou-te) per promoure l’activitat física com a element fonamental de salut i benestar”.

El missatge principal a transmetre és: Al menys, 30 minuts d’activitat física moderada cada dia.

La proposta de la OMS prové d’una iniciativa anterior de gran èxit local i mundial de la organització brasilera Agita Sao Paulo i la xarxa AgitaMundo que aconsegueix, any rera any, aglutinar al voltant d’uns 5.400.000 participants en uns 2.500 esdeveniments per tot el món.

Benvinguts al bloc d’Educació Física

L’objectiu d’aquest bloc és ampliar els vostres coneixements, introduir les unitats didàctiques a través de vídeos, penjar documents sobre reglament, activitats extres per pujar nota, activitats d’interacció com els Jclic, fer proves de conceptes a través del bloc… És una eina útil i àgil que potencia la competència de tractament de la informació i digital.
Espero que l’utilitzeu regularment i en traieu el màxim profit!