L’Eduwiki a la Revista Escola Catalana

16 09 2011

Diverses revistes de l’àmbit educatiu s’han fet ressò d’algunes de les possibilitats pedagògiques de l’Eduwiki.

Avui us presentem aquesta publicació digital d’Òmnium Cultural, que al seu número 462, “Entorn digital“, va dedicar un article als Continguts digitals a Primària, escrit per l’Anna Pérez.

Entre altres, es destaquen alguns continguts digitals proposats pel Departament d’Educació, així com possibles usos de les webquest, blocs, moodle, i per descomptat, de l’Eduwiki, de la qual es destaca el seu valor com a plataforma de coneixement compartit i d’aprenentatge entre iguals.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat