LES ARRELS SON IMPORTANTS EN L’EDUCACIÓ

Comencem un projecte que ens anima molt, volem compartir amb vosaltres l’experiència de l’educació dels nostres alumnes, els vostres fills i ho volem fer des de les arrels, començant per les beceroles, pels més petits de casa nostra.

Tots som conscients de l’importància que té la globalitat en la vida, nosaltres i els nostres fills no vivim en compartiments, el dia a dia suposa una continuïtat, des de que ens llevem fins que anem a dormir les experiències quotidianes ens van marcant, per això és fonamental que l’educació dels nostres nens es produeixi en tots els àmbits, és fonamental que VISQUEM EDUCANT.

Des de l’escola viurem juntament amb vosaltres aquesta fita tant important i necessària per a les famílies i la societat.