ELS ALUMNES DE P-3 TREBALLEM EL POBLE

Hem treballat el poble i hem anat a visitar molts establiments , la caixa, l’ajuntament , la consulta de la doctora, botigues….

Els nens d’educació infantil fan teatre!

EL PASSAT 25 D’ABRIL ELS NENS D’INFANTIL ENS VAN REPRESENTAR DIVERSES OBRES DE TEATRE.

ELS MITJANS DE TRANSPORT

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE DIVERSOS MATERIALS QUE HAN PORTAT ELS ALUMNES DE P-4 I P-5 PER TREBALLAR ELS MITJANS DE TRANSPORT. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.

L’ HORA DEL CONTE

TOTS ELS NENS/ES DE LA CLASSE DE P-4 I P-5, ELS CAVALLETS DE MAR, HAN PREPARAT UN CONTE PER EXPLICAR-LO A LA RESTA DE COMPANYS. AQUÍ PODEU VEURE EL BÉ QUE HO HAN FET I COM HAN GAUDIT D’AQUESTA EXPERIÈNCIA.

RACONS SENSORIALS

ELS CAVALLETS DE MAR VAM REALITZAR UNS TALLERS MULTISENSORIALS, DIVIDITS EN QUATRE GRUPS VAM ANAR PASSANT PELS DIFERENTS RACONS ON VAM EXPLORAR AMB ELS SENTITS: VISTA, OÏDA, TACTE, OLFACTE I GUST.  VA SER UNA GRAN EXPERIÈNCIA

Imatge de previsualització de YouTube!!!!!

PLÀSTICA AMB INTERCICLE

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL TREBALLEM LA PLÀSTICA AMB INTERCICLE, FEM TRES GRUPS I TREBALLEM: EL VÓLUM, TÈCNIQUES PLÀSTIQUES I EL PINTOR PAUL KLEE. ENS HO PASSEM D’ALLÒ MÉS BÉ, TOT POTENCIANT LA NOSTRA CREATIVITAT.

TREBALLEM A L’HORT

AQUEST TRIMESTRE HEM TREBALLAT L’HORT: PRIMER VAM PREPARAR LA TERRA, TOT AFEGINT-HI TERRA FEM, DESPRÈS VAM PLANTAR ESPINACS, CEBES I BRÒQUILS, ARA ELS DIES QUE NO PLOU SORTIM A REGAR-HO.

Aprenem les llengües a partir de l’experimentació

Experimentar no és només fer experiments científics, és descobrir i provar amb la pròpia experiència.
Aprenem les llengües a partir de l’experimentació i amb materials per manipular. Aquí us deixem una mostra.

Experimentem amb les matemàtiques!!!

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS CAVALLETS DE MAR TREBALLEM CONCEPTES MATEMÀTICS DE FORMA EXPERIMENTAL, A TRAVÉS DE LA MANIPULACIÓ DE DIVERSOS OBJECTES I EL PROPI COS, TANT A L’AULA COM A FORA EL PATI: LLARG I CURT, SERIACIONS I LES MEITATS… ENS HO PASSEM D’ALLÓ MÉS BÉ I GAUDIM APRENENT!!!!

ELS NOSTRES RECORDS A LES CAIXES D’ESTIU!

ELS NENS I NENES DE P4 I P5 DURANT LESTIU HAN ANAT RECOLLINT DIVERSOS OBJECTES, FOTOS I DIBUIXOS PER EXPLICAR ALS SEUS COMPANYS LES ACTIVITATS QUE HAN FET DURANT LES VACANCES. S’HO HAN PASSAT MOLT BÉ!!!