P3 LA TARDOR

MIREU, MIREU!! OI QUE JA NO SEMBLEN TANT PETITS?

POEMA, ENDEVINALLA I DITA!!! RENOI, SI QUE TREBALLEN!!!

P4, POEMA I DITA DE L’OCTUBRE

AQUÍ TENIU DOS REPRESENTANTS DE P4 QUE HAN RECITAT UN POEMA DE LA TARDOR I UNA DITA DE L’OCTUBRE.

MIREU QUE EIXERITS!

RECULL DE FOTOS DE LA CASTANYADA

Podeu veure un recull de fotos clicant aquí.

EXCURSIÓ AL PARC DE LES OLORS

El passat divendres els alumnes d’educació infantil van gaudir d’un dia increïble de natura.  Van poder olorar, veure i tocar més de 60 espècies de plàntes aromàtiques. Segur que van gaudir molt!!!

No us podem apropar les olors però sí un recull molt bo d’imatges. Passeu-vos-ho molt bé mirant-les.

TREBALLEM DITES

Els alumnes de EI5 han vingut a l’aula tecnològica i ens han recitat una dita de la tardor i un poema.

Veiem arbres i fruits de la tardor

Hem anat a veure els arbres que té el Marc Balaguer al seu jardí, Són arbres que donen el seu fruit a la tardor: ginjoler, magraner, nesprer del japó, caqui, noguer, olivera, i actinídia.

Moltes gràcies!

Imatges

Expliquem el nostre estiu a P-5

Els alumnes de P-5, hem començat l’escola explicant-nos les anècdotes i els viatges,  que més ens han agradat d’aquest estiu.  Per tal, de poder-ho fer, hem utilitzat les creatives i meravelloses caixes màgiques de l’estiu.  DSCN2783-COLLAGE DSCN2802-COLLAGE

ELS ALUMNES DE P-3 TREBALLEM EL POBLE

Hem treballat el poble i hem anat a visitar molts establiments , la caixa, l’ajuntament , la consulta de la doctora, botigues….

Els nens d’educació infantil fan teatre!

EL PASSAT 25 D’ABRIL ELS NENS D’INFANTIL ENS VAN REPRESENTAR DIVERSES OBRES DE TEATRE.

ELS MITJANS DE TRANSPORT

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE DIVERSOS MATERIALS QUE HAN PORTAT ELS ALUMNES DE P-4 I P-5 PER TREBALLAR ELS MITJANS DE TRANSPORT. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.