LA CLASSE DE LA POMA

Ara que ja estem familiaritzats amb la classe i l’escola. Hem fet diferents converses per posar-nos nom com a grup. Teníem molts noms, però finalment hem triat entre tres.

• Poma.
  • Geganta Elionor.
  • Cançonetes.

Tots tres nom són bonics i apropiats, però després de fer una votació ha guanyat La Classe de la POMA.

GAUDINT DELS BASSALS

Els bassals del pati ens permeten experimentar amb el fang, l’aigua  i les joguines. No ens perdem aquesta oportunitat de fangar i jugar amb l’aigua. Ens agrada observar com els infants inventen els seus jocs i descobreixen moltes coses, uns intenten tapar el bassal, altres descobreixen que fent un clot surt aigua… Aquests dies els infants surten de l’escola bruts i a vegades una mica molls, però han gaudit i après moltes coses.

RETROBAMENTS I SOMRIURES

Primers dies plens d’emocions, retrobaments, angoixes i somriures. Entre abraçades, complicitat, històries i jocs continuem el camí, que vam deixar en pausa fa uns mesos, per gaudir plegats d’un nou curs.
Ara ja estem a P4 i som la classe de les PAPALLONES! Noves inquietuds, noves il·lusions i molta energia per continuar compartint i aprenent junts.
Molt bon curs!

Cliqueu a l’enllaç per veure una petita mostra d’aquests dies.

Mans que creen lligams

Els primers dies a l’escola  han estat dies més pel cor que pel cap; dies per estrènyer llaços, per establir nous vincles de grup . Ens han servit per reconnectar amb les companyes i els companys de la classe i conèixer les noves mestres.

Amb aquest petit video, podeu veure com els vostres fills/es gaudeixen cantant plegats i ens mostren com, tan sols amb les nostres mans, podem accedir a un munt de possibilitats: crear, experimentar, jugar, inventar…