Trucs de magia

Els nens i nenes de P4 A hem fet rucs de màgia per totes les classes de l’escola. Hem anat a demostrar les capacitats màgiques que tenim!!! Ens vam construir la nostra pròpia vareta i l’hem fet servir per fer els trucs i….tatxaaaannnnn! Mireu que bé ho hem fet! Tothom ens ha felicitat; companys/es, mestres, conserja, equip directiu… estem fets uns autèntics mags!

La Vella Quaresma

Cada divendres al matí, els alumnes d’Educació Infantil, ens reunim per treure-li una cama a la senyora Vella Quaresma. És una senyora molt seria i no  li agrada la gresca ni la xerinola. Un nen/a de P3 li treu la cama i un nen/a de P5 llegeix la consigna que ens dóna. Mentres li cantem la cançó de “Vella Quaresma, ai que no pots caminar”.

Aquesta setmana ena ha dit: “Ves a direcció i canta una cançó”. I dit i fet, a direcció hem anat i l’equip directiu ha estat molt agraït per cantar-li una cançó i començar bé el dia.

DIJOUS LLARDER

El dijous llarder els infants d’Educació Infantil hem sortit al pati per esmorzar tots junts. Hem esmorzat butifarra d’ou, entrepà de truita o coca de llardons. Mireu que bé hi hem estat!

Els malabaristes pugen a una excavadora!

Fa un dies el Guillem va fer la seva conferència i ens va parlar de l’excavadora. Una tarda, el seu pare la va portar a l’escola i la vam poder veure en viu i en directe, i ens vam poder pujar!!!

Taller amb les famílies!

El dijous i el divendres de la setmana passada van venir les famílies de P3 a jugar a la classe!!

La classe estava dividida en diferents racons: maquillatge, disfresses, contes i titelles. Va ser una experiència molt bonica i ens ho vam passar molt bé!!

Experimentem amb raïm

Els nens i nenes de P4 hem experimentat amb raïm. Hem parlat d’on surt,  com és, l’hem olorat, l’hem tocat, l’hem tastat… ens ha agradat moltsíssim!!!

FEM RACONS DE MOTRICITAT FINA!!

Sovint per treballar el moviment dels dits fem diferents activitats que ens agraden molt!

Per exemple: enfilar macarrons, punxar panses, posar pius, posar gomes a les ampolles de colors, ens posem gomes de cabell als dits…

JUGUEM A L’ESCOLA

Els nens i nenes de P3 cada vegada ens ho passem millor a l’escola. Ens costa una mica dir adéu als pares, però després ens ho passem bé.

MIREU QUINS JOCS MÉS “XULOS” QUE TENIM!!