Celebrem la festa de la Castanyada!

Dilluns, els més petits de l’escola, ens vam convertir en pastissers i vam fer una panellets boníssims, amb l’ajuda d’algunes mares! Vam poder tastar els diferents ingredients…que endevineu quin és el que més ens va agradar? Mireu les fotografíes i ho sabreu!!:)

El dimarts a la tarda, vam anar al gimnàs a veure una obra de teatre molt divertida. Després, tots junts, vam sortir a la pista a menjar castanyes i fruita!! Ens ho vam passar molt bé!!

SORTIM AL PATI A TREPITJAR BASSALS!!

PLUJA, BASSALS, BOTES D’AIGUA I IMPERMEABLES. DIVERSIÓ ASSEGURADA!!!

Sortida de Tardor

Aquest dilluns 16, els nens i nenes de P3 hem fet una sortida al bosc de davant de l’escola. Hem entrar per un caminet de sorra i de seguida hem vist diferents arbres: pins, roures i alzines. Hem trepitjat fulles i escoltavem com feien crec-crec!

També hem agafat pinyes, aglans, tronquets, pedretes, fulles de diferent tipus… I mireu qu ebé ens ho hem passat! Hem acabat molt cansats!

Els primers dies a l’escola dels grans

Ja fa unes setmanetes que anem a l’escola dels grans i hem descobert un món d’aventures: nous jocs, nous companys/es, noves mestres, un gran pati, noves joguines…

CONEIXEM LES PARTS DEL NOSTRE COS

Aquest curs farem un treball més sistemàtic de l’esquema corporal. Aquí teniu un recull del que hem fet fins ara. Esperem que us agradi!!