Celebrem Sant Jordi

El passat divendres, 21 d’abril, vam celebrar la festa de Sant Jordi a l’escola. Els més petits, de P3, P4 i P5 van participar amb molta il·lusió!. A la tarda van recitar els poemes de la Joana Raspall davant de tota l’escola, i després van poder compartir una estona amb els nens i nenes de 4t, 5è i 6è, al pati d’Infantil, i davant un llibre que els més grans llegien als petits. Es va crear un clima molt entranyable al voltant de la lectura. Aquí en teniu algunes imatges de la tarda de Sant Jordi.

P3- Poema Ratoli

P4- Poema Cargol P5- Poema Bombolles

Descobrim el fonendoscopi

Aquests nens i nenes de P4 s’ho van passar pipa!. Gràcies al fonendoscopi que ens va portar el Marçal (gràcies, papà del Marçal!) van poder escoltar com batega el cor.

Aquí podeu veure un recull de fotografies de l’activitat.

Can Catà

Els nens i nenes de P3 vam anar a Can Catà a celebrar la Castanyada i a viure la tardor. Si voleu veure les fotos de P3 de l’excusió de Can Catà, cliqueu aquí

I si voleu veure les fots de P4, cliqueu aqui

Comencem els Espais d’aprenentatge!

Ja fa un mes que els nens i les nenes de P4 i P5 s’organitzen per espais d’aprenentatge dos dies a la setmana. Dimecres després del pati  i dijous abans del pati, els nens i nenes poden triar entre els set ambients que els oferim. Aquí teniu unes fotos perquè us feu una idea de com de bé s’ho passen!

La nostra valoració és també molt positiva, veiem que gaudeixen molt i aprenen encara més!

Publicat dins de General | 1 comentari

Estrenem bloc!

En aquest bloc anirem penjant fotos d’activitats o sortides que fem amb els vostres fills i filles.

Esperem que us agradi i que pogueu gaudir plegats de les fotografies que anirem penjant conjuntament amb els vostres fills.

Publicat dins de General | 1 comentari