El cos: imatge i percepció

Els alumnes de Cicle Inicial estan treballant el Bloc de contiguts relacionat amb el cos. En aquest video repassem algunes parts en català i anglès.

A partir del seu coneixement podran experimentar el seu cos en postures corporals diferents; explorar i discriminar diferents sensacions; treballar la lateralitat i tot per executar en diverses situacions que provoquin la coordinació de moviments.

Els alumnes de Cicle Superior des de l’àrea de Medi que treballen el cos humà ho lliguem interdisciplinarment amb la nostra àrea pel reconeixement dels elements orgànics i funcionals relacionats amb el moviment; l’adequació de la postura a les necessitats expressives i motrius de forma econòmica i equilibrada; la utilització adequada de la discriminació selectiva dels estímuls i de l’anticipació perceptiva i l’execució de moviments amb certa dificultat amb els segments corporals no dominants.
Aquí teniu un link on podeu trobar informació del cos humà.

Clica la imatge:

Aquest article ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 comentaris a l'article: El cos: imatge i percepció

1. Lucia5ec diu:

Esta molt be. :)

2. Daniela Casanova 6-C diu:

Esta super interesant!!!!!!!

3. Molt interessant!!!!!!!!!!!!
    Molt xulo i divertit!!!!!!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *