CANVI DE BLOC

0

Traslladem el Bloc d’Educació Fïsica a dins la pàgina web www.escolalavila.cat

estem de trasllat

BENVIGUTS AL CURS 2016-2017

0

Un curs més per a disfrutar de la nostra àrea!

RODAJOC 2016

0

El Rodajoc va ser tot un èxit, el passat dimarts els alumnes de 4t van participar en la primera edició del RODAJOC DE PALAMÓS, SANT ANTONI, CALONGE I VALL-LLOBREGA. El RODAJOC és una activitat lúdico-esportiva que té com a objectiu recuperar el joc al carrer, i per tant es realitza en un espai públic,  Els mestres participants en el Seminari del Rodajoc des de l’àrea d’ Educació Física vàrem preparar una unitat didàctica amb 10 jocs,  els alumnes de totes les escoles i van realitzaran les activitats. La jornada es va fer al final del Passeig del Mar de Palamós amb un total de 350 participants entre alumnes, monitors i mestres.

Escoles participants: ESC La Vila, ESC Vila-romà,  EEE Els Àngels Col·legi La salle, Col·legi Vedruna (Palamós), Esc Llevantí de mar, ESC La sínia; (St. Antoni de Calonge); ESC Pere Rosselló (Calonge); ESC Vall-llobrega; INS Palamós
Organitza: Mestres del Seminari Rodajoc Palamós, Calonge i Vall-lobrega  (PFZ); Servei Educatiu del Baix Empordà; Consell Esportiu del Baix Empordà.
Col·labora: Ajuntament de Palamós i Alumnes del Cicle Formatiu; Atenció a persones en situació de Dependència de l’INS Palamós.

En el següent enllaç trobareu totes les fotografies.

ACROSPORT 6è

0

Gaudiu de les coreografies dels alumnes de 6è:

Curs de Piscina 2n

0

Com cada any fem els alumnes de 2n fan un curs de piscina, s’ho han passaat molt bé, aquí teniu les fotografies.

Hoquei a l’escola

0

Des de p-5 fins a 6è tots els alumnes han pogut gaudir d’una sessió de hoquei, en Didac l’ha portat a terme, hem après molt de la seva experiència i professionalitat.

TALLER D’ESPORT INCLUSIU

0

El dimarts 5 d’abril els alumnes de 3r van participarar en un TALLER D’ESPORT INCLUSIU.

Es tracta d’un programa d’educació que té com finalitat crear a les escoles, consciència i comprensió envers les persones amb discapacitat.
Les escoles són el lloc ideal per posar els fonaments d’un món millor. Els nens encara no tenen perjudicis. Per a ells, la paraula discapacitat, amb totes les connotacions negatives que sol tenir en una part de la societat adulta, no existeix. Per a ells només hi ha capacitat.

L’activitat va consistir en una part teòrica, on es van explicar els esports adaptats per part d’un tècnic qualificat i, una segona part, que duu a la pràctica una diversitat d’esports adaptats, on els alumnes van experimentar de primera mà les sensacions de practicar esport amb altres capacitats (bàsquet amb cadira de rodes, eslàlom, boccia, etc.).

6 d’abril dia internacional de l’Activitat Física

0

Per celebrar el dia internacional de l’Activitat Física els alumnes de 6è ens van preparar una “marató”de coreografies, aquí teniu les imatges.

19.09.15 Castellers a l’Escola la Vila

0

El dissabte 19 de setembre els Minyons de Santa Cristina van fer un taller-exhibició al pati de la nostra escola.