Primer cros escolar de la temporada

Ja tenim aquí el primer cros escolar de la temporada!!!
DATA: 21 d’octubre
HORA: 10 h.
LLOC: Parc de la Muntanyeta
INSCRIPCIONS: Les inscripcions seran lliures i es realitzaran el mateix dia de la prova, que tindrà lloc al Parc de la Muntanyeta. Únicament caldrà omplir un dorsal amb les dades de l’atleta.
CLASSIFICACIONS: Es realitzarà una classificació individual per categoria i sexe segons l’ordre d’arribada. Només es premiarà els participants d’escoles i entitats de Castelldefels. Les classificacions no es determinaran el mateix dissabte, es faran al llarg de la setmana després del cros. El mateix dia només es donaran els premis dels primers classificats.
Animeu-vos!!!
Bona cursa!!!
FEM ESPORT!!!Cros Escolar

Bàsquet a 3r (Trobada)

Per concloure la formació de bàsquet, el passat dimecres 7 de juny els nens i nenes de 3r van anar a la zona esportiva de Can Vinader per participar en una trobada amb altres escoles de Castelldefels. Allà van poder practicar les habilitats del bot i el tir i van poder jugar partidets amb la resta de participants.
20170607_101051
Podeu veure les fotos a: escolatorrebarona.cat

Trobada de bàsquet a 3r (formació)

El proper dimecres 7 de juny, els alumnes de 3r aniran a Can Vinader per participar a les trobades interescolars de bàsquet.
Per tal de preparar l’activitat, el Miguel Ángel, entrenador del club de bàsquet organitzador, ha vingut al centre a fer uns entrenaments als nostres nens i nenes.
Moltes gràcies, Miguel Ángel!!
20170505_113954
Podeu veure les fotos a la plataforma del centre: escolatorrebarona.cat