Dia mundial de l’Educació física i l’esport 2017

En motiu del dia Mundial de l’Educació Física i l’esport (6 d’abril), enguany hem celebrat aquest dia per fomental els bons hàbits saludables.

Aquest any la temàtica ha estat la d’esports tradicionals. Durant tot el dia tots els alumnes de primària han estat practicant diferents jocs molts variats. Ha estat una gran experiència i tots els alumnes i les alumnes s’ho han passat genial.

El Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) pretén sensibilitzar la població sobre la importància que té per al seu benestar aconseguir un nivell d’activitat física saludable. I també vol donar a conèixer les recomanacions d’activitat física de la Organització Mundial de la Salut (OMS) entre la població, amb el missatge “Acumula 30 minuts d’activitat física cada dia, per als adults i 60 minuts, per a infants i adolescents”.

IMG_20170406_100302

L’àlbum complet el trobareu a Clickedu!