Curs 2017-2018

BADAJOC 2018

El passat divendres 18 de maig els alumnes de tercer de la nostra escola van participar novament en l’activitat del “Badajoc”, que està organitzada pel grup de treball de professors d’educació física de la nostra ciutat.
Tothom s’ho va passar genial amb els companys i companyes d’altres escoles, jugant a jocs tradicionals i cooperatius super divertits. Aquí podeu veure una mostra d’aquesta jornada de jocs tan genial !!!

ANUNCIS DE 5è

Les i els alumnes de 5è han realitzat una interpretació d’anuncis televisius coneguts per tots. Han preparat l’escenari i el material per portar-los a terme. No podeu deixar de mirar-los, perquè riureu molt !!!!

5è A

5è B

CASTELLS EN EQUILIBRI 4t (ACROSPORT)

Els alumnes de quart han treballat novament les figures en equilibri, en l’esport conegut com acrosport.
Ells han triat les figures, n’han inventat d’altres i han treballat cooperativament. Ha estat divertit i emocionant. Aquí podeu veure el vídeo de les seves figures i “EQUILIBRIS”.

BADAORIENTACIÓ AL TURÓ D’EN CARITG

Una vegada més els alumnes de quart de la nostra escola han gaudit amb la divertida i esgotadora cursa d’orientació que es realitza al “Turó d’en Caritg”.
Els alumnes del Picasso ho van fer fantàsticament; van seguir els seus mapes buscant les fites, van interpretar els símbols apresos prèviament a classe per concretar on es trobaven aquestes fites… Finalment, com a premi per la nostra participació, ens vam donar un diploma.
Ha estat fantàstic!!! No podeu deixar de mirar el vídeo dels alumnes que van participar-hi!!!

BADAKORFBAL 2018

El passat divendres 2 de febrer els alumnes de 6è van viure una jornada engrescadora, divertida i de germanor al camp de futbol del Sistrell (Can Cabanyes). Els alumnes de la nostra escola han practicat l’esport del Corfbol amb nens i nenes d’altres escoles i s’ho han passat d’allò més bé.
Aquí teniu les boniques imatges d’aquesta activitat organitzada pel grup de treball de mestres d’educació física.

BALLS DE NADAL 2017

Ja podeu veure les espectaculars actuacions i balls dels alumnes de l’escola Pau Picasso. Els alumnes de primària van cantar, van recitar i no van parar de ballar durant tot el matí del dia 22…
NO US PODEU PERDRE ELS SEGÜENTS VÍDEOS DELS GRUPS “A” I “B” DE LA NOSTRA ESCOLA!!!  BON NADAL A TOTHOM!!!

Grups “A”

Grups “B”

BADATLETISME 2017

Un any més els alumnes de la nostra escola han demostrat el seu entusiasme al Badatletisme 2017 celebrat a la pista d’atletisme Paco Águila. Els alumnes de 5è de la nostra escola han corregut, han saltat i han llançat, tot practicant diferents disciplines d’aquest espectacular esport: salt de llargada i triple salt, curses de velocitat i tanques, llançaments de javelina i disc, etc.

Ha estat una jornada molt maca que ha acabat amb el ball de la cançó “M’agrada l’esport” per part de totes les escoles participants.

BALLEM SENSE PARAR!!!!!! ASSAGEM A CASA!!!!!!

Aquí teniu els vídeos per poder ballar i assajar a casa en aquest curs 2017-18. Ànims ballarins i ballarines!!!!!! Ja sabeu que al Pau Picasso no parem de ballar mai.

3r

4t

VIII Paralimpíada al Pau Picasso

Un any més hem celebrat a la nostra escola unes paralimpíades amb els alumnes de 3r i 6è. El passat 27 d’octubre vam practicar diferents esports i jocs adaptats a les persones que pateixen algun tipus de discapacitat física: vam practicar boccia, volei adaptat, eslàlom, bàsquet en cadira de rodes i activitats per a invidents.
A la tarda vam acabar amb una conferència amb el Paco Ordoño; jugador de bàsquet en cadira de rodes d’equips com el Barça o la Penya.
L’experiència ha estat com sempre enriquidora i molt divertida. Aquí teniu un vídeo on podreu aprendre moltes coses de les capacitats de l’ésser humà.