Curs 2017-2018

BADATLETISME 2017

Un any més els alumnes de la nostra escola han demostrat el seu entusiasme al Badatletisme 2017 celebrat a la pista d’atletisme Paco Águila. Els alumnes de 5è de la nostra escola han corregut, han saltat i han llançat, tot practicant diferents disciplines d’aquest espectacular esport: salt de llargada i triple salt, curses de velocitat i tanques, llançaments de javelina i disc, etc.

Ha estat una jornada molt maca que ha acabat amb el ball de la cançó “M’agrada l’esport” per part de totes les escoles participants.

BALLEM SENSE PARAR!!!!!! ASSAGEM A CASA!!!!!!

Aquí teniu els vídeos per poder ballar i assajar a casa en aquest curs 2017-18. Ànims ballarins i ballarines!!!!!! Ja sabeu que al Pau Picasso no parem de ballar mai.

3r

4t

VIII Paralimpíada al Pau Picasso

Un any més hem celebrat a la nostra escola unes paralimpíades amb els alumnes de 3r i 6è. El passat 27 d’octubre vam practicar diferents esports i jocs adaptats a les persones que pateixen algun tipus de discapacitat física: vam practicar boccia, volei adaptat, eslàlom, bàsquet en cadira de rodes i activitats per a invidents.
A la tarda vam acabar amb una conferència amb el Paco Ordoño; jugador de bàsquet en cadira de rodes d’equips com el Barça o la Penya.
L’experiència ha estat com sempre enriquidora i molt divertida. Aquí teniu un vídeo on podreu aprendre moltes coses de les capacitats de l’ésser humà.