Estada Institut Pere Fontdevila

La cova de Les Grans Canaletes, l’itinerari de Sant Miquel de Cuixà, el taller de pedra seca i una activitat sobre societat medieval dins el mateix monestir de Cuixà, degut a les inclemències meteorològiques, han estat les activitats que han realitzat els alumnes de l’Institut Pere Fontdevila de Gironella per treballar el seu crèdit de síntesi. Així doncs s’han desplaçat fins a la Catalunya nord per conèixer les meravelles de les seves profunditats i els fantàstics paisatges al voltant del Monestir de Sant Miquel de Cuixà i experimentar amb les pedres de territori. Esperem que hagin gaudit aprenen amb nosaltres.

DSC07529.redimensionada

A la sala de l’Auditori de la cova de les Grans Canaletes

20160316_124215.redimensionada

Els alumnes del Institut Pere Fontdevila a l’ermita de Sant Pere Orsèol, amb Sant Miquel de Cuixà de fons.