presentació

https://docs.google.com/a/xtec.cat/present/view?id=dfdxrkbd_10ft45mtcn&autoStart=truehttps://docs.google.com/a/xtec.cat/present/view?id=dfdxrkbd_10ft45mtcn&autoStart=trueview?id=dfdxrkbd_10ft45mtcn&autoStart=true

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jVf6SIO0oKIel baile del marinero

gdhkjdssjfkg,lbl

Publicat dins de General | Deixa un comentari

El vestit nou de l\'emperador

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONTE ” EL VESTIT NOU DE L’EMPERADOR”

Imatge de previsualització de YouTubeel baile del marinero

<object style=”height: 390px; width: 640px”><param name=”movie” value=”http://www.youtube.com/v/jVf6SIO0oKI?version=3&feature=player_detailpage”><param name=”allowFullScreen” value=”true”><param name=”allowScriptAccess” value=”always”><embed src=”http://www.youtube.com/v/jVf6SIO0oKI?version=3&feature=player_detailpage” type=”application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=”true” allowScriptAccess=”always” width=”640″ height=”360″></object>

Publicat dins de General | Deixa un comentari

El joc a l’aula de psicomotricitat

https://docs.google.com/a/xtec.cat/present/view?id=dfw6kkps_0g7knjzhjEl joc a l\’aula de psicomotricitatEl joc a l\’aula de psicomotricitat

https://docs.google.com/a/xtec.cat/present/view?id=dfw6kkps_0g7knjzhj

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Edu365.cat El cos

http://www.radio-canada.ca/jeunesse/leshoobs/jeux/masques.htm

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Una sessió de psicomotricitat

Aquest projecte d’educació infantil té com a finalitat presentar diferentes propostes d’activitats de lArea de Descoberta d’un mateix i dels altres , a partir d’activitats diverses destinades al coneixement del propi cos, el joc simbòlic, el tractament de les emocions.

Una sessió de psicomotricitat

La rellevància del joc simbòlic és tal que mitjançant ell, el nen no només exterioritza els seus sentiments, experiències, sensacions i vivències, sinó que també es permet l´apropament, iniciant relacions socials amb altres nens
.
1. Ritual d’entrada, on ens preparem, acollim els infants en l’activitat tot recordant les normes de funcionament i donant consignes per poder començar.
2. Espai, temps i material facilitador de l’activitat que els portarà al plaer sensoriomotriu. S’inicia la sessió presentant els materials per poder desenvolupar el joc creatiu. El material consisteix en robes de diferents colors, mides i textures. El temps d’una sessió és aproximadament 40 minuts. La proposta d’aquesta activitat permet que les emocions que apareixen, o que s’inhibeixen, es descontrolen o es comparteixen ajuden els nens a coneixer-se més a si mateixos. i a crear noves estructures i noves bases de relació amb els altres.
. Recollida de material i distanciació de l’activitat física acostant-nos a l’activitat cognitiva mitjançant l’expressió oral, plàstica o gràfica.
. Verbalitzem l’activitat que han portat a terme, com s’ha desenvolupat, com s’han sentit,…

4. Ritual de sortida. Recollim totes aquestes vivències i les interioritzem. Dediquem una estona a sentir el nostre cos, a relaxar-nos i baixar el ritme de l’activitat.

Reproduir accions, objectes, aconteixements, rols, models;
Desenvolupament de la conducta cognitiva simbólica a partir del joc. Evocació simbòlica)

Metodologia:
El joc pot ser individual per a familiaritzar-se amb l´objecte i l´acció motriu que aquest requereix. Però ràpidament quan el nen assoleix un control motor i de l´objecte es projecta espontàniament vers el joc en parella i en grup. En aquest sentit, l´educador ha de permetre la recerca, la lliure experimentació i exploració individual, així com l´ensenyament recíproc.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Les emocions

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’hivern

l\'hivern

Publicat dins de General | Deixa un comentari

canço Mareta Mareta

Mareta, Mareta

Publicat dins de General | Deixa un comentari

mareta mareta

Mareta, Mareta

Publicat dins de General | Deixa un comentari