ESCOLA

L’Escola Bressol Patim Patam està situada a Preixana, a la comarca de l’Urgell. Aquest curs 2016/2017, s’ha acollit al pla pilot de la Generalitat de Catalunya, el qual acull les Escoles Bressol Rurals dins de l’escola del poble. Així aconseguim una continuïtat dins del mateix centre i un treball internivell molt enriquidor.

Una de les característiques més destacades és la ràtio reduïda  de la que disposem, fet  que ens permet proporcionar una atenció individualitzada i propera a cadascun dels nostres alumnes; fent-los sentir com a casa. Aspecte especialment important en aquesta franja d’edat.

Som una escola oberta, on els pares i mares parlen cada dia amb la mestra, poden entrar a la classe i participen activament en els projectes de l’escola. La comunicació família-escola és molt important per una bona educació i pel benestar dels infants. D’altra banda, disposem de l’agenda i el blog, els quals ens permeten mantenir una comunicació activa.

La matrícula és oberta tot el curs i l’horari adaptable a cada infant.

L’Escola Bressol és un edifici de nova construcció, té una classe totalment equipada, amb unes grans vidrieres on entra moltíssima llum i un gran pati on poder jugar.