ATENCIÓ: Nou allotjament de les activitats interactives

Obres

Malauradament el lloc WIKISPACES on teníem allotjades les activitats ha tancat i, a partir d’avui, ja no es pot accedir al seu contingut.

A poc a poc, anirem traslladant les activitats a un altre espai i les tornarem a publicar en RECURSOS WEB.

Si necessiteu alguna activitat en concret, podeu sol·licitar que la pengem abans, deixant-nos un missatge en el blog.

DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

Una abraçada, EMILIA   😛

Espai Llapiscolor tancat

11 comentaris a “ATENCIÓ: Nou allotjament de les activitats interactives

  1. Vaya, lo lamento profundamente. Utilizo muchísimas de vuestras actividades en mi aula con los alumnos. Además tengo un montón enlazadas en mi blog que poco a poco iré cambiando de url a medida que las subáis. Espero que pronto podamos volver a acceder a ellas. Un saludo y gracias por compartir tantos recursos estupendos. Miren de laclasedemiren.blogspot.com

  2. Buenos días, Mirem

    La verdad es que ha sido todo un inconveniente, que intentaremos resolver lo antes posible. Ya he visto que en tu blog tienes un artículo sobre LAS VOCALES Y EL ABECEDARIO, hemos empezado por éstas, para que las puedas utilizar ya mismo y si tienes preferencia por alguna otra en particular, nada más tienes que decirlo.

    Siento los inconvenientes y os agradezco que utilicéis las actividades.
    Un abrazo, Emilia 😛

  3. Hola, gracias por la pronta respuesta. Pues mira te dejo un enlace con todas las que tengo enlazadas en la web y que se que utiliza mucha gente en los coles. Esta semana pasada justo acababa de actualizar la página entera y ese era el primero de una serie que iba a publicar este mes, así que me espero un poco porque hay muchos tuyos. Un saludo y de nuevo muchas gracias.
    http://laclasedemiren.blogspot.com/p/juegos.html

  4. Buenos días, Miren

    Ya he terminado de actualizar las actividades que tienes enlazadas en tu blog. Para que te resulte más fácil, te he enviado un archivo en el que he incluido todas las direcciones. Espero no haberme olvidado de ninguno y que ahora ya podáis disfrutar con los juegos sin problemas.

    Para cualquier aclaración, no dudes en poner un mensaje en el blog.

    Un abrazo, Emilia 😛

  5. Hola, he recibido el mensaje y ya los he actualizado todos. Sólo me falta el de “compta pomes fins a 10” que me has pasado fins a 5 y yo uso el otro. De nuevo muchísimas y te digo que para esta madrileña adoptada en Castellón tus recursos de catalán han sido muy muy útiles. Un saludo

  6. Hola Miren:

    Gracias a ti, por difundir y utilizar las actividades. Me alegro que ya te funcionen todos los enlaces. La verdad es que molesta bastante tener que rehacer toda la faena que ya tenías acabada, pero en fin en Internet los servicios gratuitos de tanto en tanto nos dan estas sorpresas, Esperemos que éste no nos falle. 😉

    Aquí tienes el enlace de ComptaPomes10.

    Si necesitas algún otro, me lo dices.

    Un abrazo, Emilia 🙂

  7. Hola. M’agradaria saber on puc trobar el nou allotjament de les activitats, ja que n’utilitzava moltes amb els nens de cicle inicial a l’assignatura de TIC per treballar llengua i matemàtiques. Ordenar i escriure frases, completar frases, comprensió, petites lectures,…
    Gràcies!!!

  8. Bona tarda, Montse

    Per fi, hem actualitzat totes les activitats del blog i els enllaços estan plenament operatius i porten al lloc definitiu. Clicant a sobre de cada article, podràs accedir al joc que t’interessi, per tal de poder jugar a pantalla completa.

    Si tens interès en alguna en particular, m’ho dius i t’envio el enllaços.

    Gràcies a tu. Una abraçada. Emilia. 😛

  9. Moltes gràcies per contestar!

    Si, ja he anat mirant entrada per entrada i ho he pogut recuperar tot, és un material mooooolt útil i aprofito per felicitar-te per la feina que fas. Moltes gràcies de veritat.

    Salutacions

    Montse

  10. Bona nit, Montse

    M’alegra saber que has recuperat tots els enllaços. La veritat és que el tancament de Wikispaces m’ha donat molts maldecaps i suposo que també us ha perjudicat a vosaltres.

    Espero que aquest cop sigui el definitiu i que pugueu utilitzat còmodament les activitats, sempre que vulgueu.

    Moltes gràcies a tu per les teves paraules i per fer-me saber que us agraden.

    Si necessites algun aclariment més, m’envies un altre missatge i intentaré solucionar-lo.

    Una forta abraçada, Emilia 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *