Compta dits 5 a Google Play

Fa temps vàrem publicar “Compta dits 5” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, en la que els nostres alumnes hauran de marcar tants cercles com indiquin els dits de la mà (arriben fins el cinc). El joc ajuda a assimilar la direccionalitat esquerra-dreta i a seguir un ordre a l’hora de comptar. També reforça el concepte de la quantitat relacionada amb els dits de la mà.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar: