Les primeres sumes (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Les primeres sumes“. Amb aquesta sèrie, es pretén que l’alumne pugui sumar de forma més intuïtiva.

Aquesta joc, està adreçat a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran iniciar-se en la suma, amb quantitats fins a 5.

Els nens i nenes podran realitzar sumes senzilles, amb l’ajut de suport visual.

És una activitat ideal per als alumnes amb TEA.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

2 comentaris a “Les primeres sumes (1) a Google Play

1. Bona tarda!
    Primer de tot moltes felicitats per l’aplicació, a l’escola ens va molt i molt bé, però hem detectat que en un parell de pantalles de l’aplicació hi ha un error. En la pantalla on surten 3 cotxes blaus i 2 de vermells, quan assenyales 2 vermell i 3 blau, total 5, el marca com errada. En la pantalla on surt un paraigua rosa, marques 0 paraigua taronja, 1 paraigua rosa, total 1, també marca error.
    Moltes gràcies!

2. Bona tarda, Emma

Moltes gràcies per les teves paraules i per fer servir l’activitat. M’agrada saber que us és d’utilitat.

També t’agraeixo que m’hagis avisat de les errades, així ens en podrem beneficiar tots i totes. Ja he fet les rectificacions i espero que ara ja estigui correcta.

Moltes gràcies, de nou.
    Una abraçada. Emilia 😛