Saps llegir ? (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Saps llegir?” titulada Saps llegir? 1. Amb aquesta sèrie, es pretén que l’alumne practiqui la comprensió lectora de petites frases.

En aquest joc, adreçat l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, els infants hauran de triar les imatges relacionades amb la frase, demostrant d’aquesta manera la seva comprensió.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

2 comentaris a “Saps llegir ? (1) a Google Play

1. Hola estan molt bé llàstima que només siguin per Android…

2. Bona tarda,

Sí, la veritat és que és una llàstima que no les pugui publicar en l’App Store d’Apple però és que la llicència per allotjar les aplicacions és de 100 $ l’any, malgrat siguin gratuïtes. De totes maneres, també tens l’opció de jugar des d’Internet.

A veure si en el futur el preu baixa.

Una abraçada, Emilia. 😛