Una bona companya de joc, la Bee-Bot

Avui, us presentem la Bee-Bot una abelleta molt simpàtica amb la que els nostres alumnes passaran divertides estones aprenent.

Amb aquest personatge podrem treballat el llenguatge direccional, girs, lateralitat i altres conceptes espacials bàsics, alhora que es comença a desenvolupar el pensament computacional.

És un fantàstic recurs per a realitzar activitats basades en el currículum d’educació infantil, alhora fa possible l’aprenentatge significatiu basat en el joc. Amb alumnes més grans també és possible dissenyar activitats, com per exemple preparar la coreografia de o més abelletes.

Funciona amb bateria recarregable que dura hores i hores.

Cada cop que premem un botó, els ulls de Bee-Bot fan pampallugues i sentim un so que ens confirma la instrucció. La Bee-Bot sempre avança o retrocedeix 15 cm i gira sobre si mateixa 90º. El botó de la X esborra la memòria per començar una nova seqüència; en cas contrari repetirà l’antiga seqüència i a continuació les noves instruccions. Realitza la seqüència pas a pas, marcant cada acció amb llum i so.

La Bee-Bot pot realitzar fins a 40 moviments.

Us deixem, a continuació, la Guia de l’usuari: