El mapa

Us oferim aquesta activitat, adreçada a Educació Infantil i Cicle Inicial de primària amb la que els alumnes podran realitzar activitats de comprensió lectora i on es reforçaran conceptes d’orientació espacial. En una etapa inicial, es faran servir fletxes i en un nivell superior les paraules amunt, avall, esquerra i dreta.

Els alumnes hauran de clicar a sobre de la Rosa dels Vents, per tal de descobrir les pistes que els portaran a descobrir on s’amaga el tresor. El punt de partida és la bandera i el punt d’arribada és la creu.

2 comentaris a “El mapa

1. Hola Emília,
    Sóc mestra i volia que l’alumnat jugués al joc. Estic intentant jugar, però no me’n surto. No puc fer que surti el tresor! Què dec fer malament?…
    Gràcies Emília, per la teva resposta
    Salutacions
    Montserrat

2. Bona tarda, Montserrat

He fet un vídeo on es pot apreciar el funcionament de l’activitat. Espero que amb aquest ajut quedin més clares les passes que s’han de seguir per tal de fer el joc, en cas contrari, només m’ho has de dir i intentaré explicar-me millor.

Una abraçada, Emilia. 😛