Pictolectura. Vocals + P

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Pictolectura” adreçada als alumnes que tenen dificultat per aprendre a llegir, alumnes amb TEA i també permet assolir la lectura més ràpidament als nenes i nenes dels primers cursos d’Educació infantil. Els pictogrames ajuden a la comprensió de la paraula, amb més facilitat. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar el nivell a treballar:

1. APRÈN: Podran aprendre i observar com s’escriuen les síl·labes de les vocals + P i també el vocabulari.

2. SÍL·LABA: Hauran de seleccionar el botó que tingui el pictograma o la síl·laba, amb la que comenci la imatge. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar

3. LLEGEIX: Hauran de formar la paraula, sense el model.

4. TRIA: Hauran de llegir la paraula i triar el dibuix que represente el seu significat. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar”.