NúmerosTV

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran aprendre els números del zero al nou. En aquesta ocasió, s’intenta fer la correspondència de les xifres, amb el logo de les cadenes de televisió. Els nens i nenes podran utilitzar el seu propi comandament per realitzar el canvi de canal. A més a més, si les famílies situen els canals suggerits, al comandament de casa, es podrà reforçar millor l’aprenentatge de la numeració.

Si es clica a sobre de la pantalla es podrà accedir a la programació en directe i en línia de cada canal.

• Número 1: La primera.
  • Número 2: La 2.
  • Número 3: TV3.
  • Número 4: Cuatro
  • Número 5: Telecinco.
  • Número 6: La sexta.
  • Número 7: Boing
  • Número 8: 8 TV
  • Número 9: Antena 3
  • Número 0: Clan

El joc té dos nivells. En el més senzill, els nens i nens tindran al davant la sèrie fins al cinc.

6 comentaris a “NúmerosTV

1. Hola Emília, pensaràs que només escric quan em trobo amb problemes !!! Alguna cosa passa perquè quan cliques per jugar a pantalla completa l’enllaç no surt i s’obre una pantalla per guardar com a fitxer.
    Tonets

2. Hola Anna,

De cap de les maneres, tot al contrari, t’estic súper agraïda per avisar-me !!! Gràcies a tu, vaig corregint les errades. De totes maneres, sempre afegeixo l’enllaç a la imatge de captura del joc.

Ja ho he solucionat. Espero que ara no et doni problemes.

Moltes gràcies, de nou !!! 😛

Una abraçada i fins aviat, Emilia. 🙂

3. Hola Anna,

Sí que és estrany ! A mi em funcionen els dos enllaços des del meu ordinador i amb els navegadors Firefox, Explorer i Chrome. També el puc obrir des de la meva tauleta, amb el navegador Puffin.

Potser, no tens el FlasPlayer actualitzat. També pot passar que estiguin fent canvis a Wikispaces (on està allotjat el joc), en el moment que tu has entrat. Torna a provar en una altra hora, a veure si tens més sort.

De totes maneres, aquí tens l’adreça:

Espero haver-te ajudat. Ja em diràs alguna cosa.

Una abraçada, Emilia. 😛

4. Hola Anna,

Me n’alegro, Espero que t’agradi i la puguis fer servir amb els teus alumnes.
    Una abraçada, Emilia 😛