Infoactivitat. Fotoendevinalla

A continuació, us oferim una altra Infoactivitat amb la que el nostre alumnat de Cicle Mitjà a Cicle Superior, haurà de saber utilitzar la càmera de fotos, extreure una part d’una imatge i completar el treball amb un programa de tractament de textos. Aquesta activitat també es pot realitzar en cursos inferiors, però simplificant les passes.

Els nens i nenes hauran de fer-se una foto amb la càmera de l’escola, de forma autònoma. Després, hauran de retallar una part de la imatge, que farà de pista de l’endevinalla. Amb un programa de tractament de textos, hauran de situar la imatge en un marc i hi escriure l’endevinalla. Per últim, hauran d’escriure la solució, girant el text.

Podeu descarregar-vos el document des de l’apartat Infoactivitats de la pestanya MATERiALS.