Converteix text en àudio amb Acapelabox

AcapelaboxAmb Acapelabox podem convertir text en àudio d’una forma senzilla, molt ràpida i totalment gratuïta. Podem provar l’aplicació sense necessitat de registre. Ara bé, si volem descarregar la gravació ens haurem de donar d’alta al servei i contractar algun dels packs que ofereixen.

Tenim l’opció de triar entre diferents veus (masculines i femenines) i diferents idiomes, així com decidir la velocitat de lectura del nostre text i el to de la seva pronunciació. També el trobem per l’idioma català.

A l’escola podem fer servir l’aplicació per facilitar l’escriptura dels alumnes nouvinguts o dels infants d’educació infantil o cicle inicial. Podran escriure les seves paraules o frases i, a continuació, escoltar el que han escrit. Comprovant, de manera instantània, si és correcte.

Amb els alumnes més grans, el professor/a pot preparar petits dictats que el alumne haurà de reproduir.

També, es pot utilitzar per l’aprenentatge de l’anglès, per saber la correcta pronunciació d’un terme.

Clica a sobre la imatge, per accedir a la DEMO que et permetrà utilitzar les opcions bàsiques, sense necessitat de fer el registre: