recursos web

© EMILIA ALCARAZ DELGADO
  • Inici
  • Info
  • Participa
  • MATERIALS
  • Ens enllacen a…

Convertir fitxers swf a exe online

Amb Free online swf a exe podreu convertir fàcilment els vostres fitxers en format swf (flash) en fitxers executables de format exe, sense necessitat d’instal•lar cap programa en el teu ordinador, de forma totalment gratuïta i amb només un parell de clics.

D’aquesta manera, si ens descarreguem un programa en format flash, no ens caldrà tenir un programari específic flash per poder gaudir de l’aplicació a l’ordinador. Tampoc serà necessari estar connectats a Internet i podrem jugar a pantalla completa.

Un cop arribem a lloc web haurem d’indicar la ruta del fitxer swf que tenim a l’ordinador i haurem de prémer el botó convertir. Un cop fet el procés de conversió el podrem descarregar al nostre ordinador.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra, a no ser que s'indiqui el contrari, està sota una Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Spain Llicència.

Categories
Jocs, TAC
Comentaris rss
Comentaris rss
Retroenllaç
Retroenllaç

« A l’ensenyament…, millor en equip !!! Presentació de la nova XTEC »

Deixa una resposta

Feu clic aquí per a cancel·lar la resposta.

 
Emilia

CALENDAR

TRADUEIX EL BLOC

TASTET DE PDI

BLOGS I WEB DE L'AUTORA

  • Curs: Aprendre i ensenyar amb les TIC
  • Curs: Iniciació a la digitalització dels centres i de les aules
  • Curs: Les TAC infantil i cicle inicial
  • Curs: Treballem en blogs
  • Materials web
  • Parlem de… blogs!
  • WEB: Recursos web

COORDINACIÓ

  • El blog de Primària

ENLLAÇOS

  • El blog musical de l'escola
  • Les TIC en plàstica
  • Premsa i educació
  • Racó TIC
  • Sóc Mestre
  • zonatic-n

Categories

Acollida Anglès Atenció Castellà Català Contes Dibuixos Dinàmiques E. Emocional E. Especial E. Física Eines Experiments Fonts Fotos General Icones Imatges Infantil InfoACTIVITAT Inicial Jocs Lectoescriptura Música Matemàtiques Mecanografia Medi Memòria Normativa Participa PDI Picasaweb Plàstica Programes Ratolí Sons Tècniques estudi TAC Taules multiplicar Tauleta Tradicions Tutoria Tutorials Vídeos Vocabulari
Visites en temps real Visites en temps real

Códigos QR / Qr Codes


Visita Xarxa docent eduCAT 2.0

DESTACAT A XTECBLOCS

Aquest bloc ha estat escollit com a Bloc Destacat de la Setmana del 9 al 15 de GENER de 2012 a l'espai XtecBlocs.

Moltes gràcies per aquest reconeixement.

PREMIS

Val_la_pena

Materials de formació

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Creative Commons
rss Comentaris rss vàlid XHTML 1.1 dissenyat per jide ha estat creat per Wordpress aconsegueix el firefox