Sona a cinquè

El dijous 10 de març els alumnes de cinquè han participat en una activitat musical a l´Auditori Municipal, la sisena edició de “Sona a cinquè”.

Un total de 480 nens de Vilafranca han descobert la Nova cançó i la Cançó d’autor de la mà de Cesc Freixas (cantautor de Sant Pere de Riudebitlles), qui, a més de cantar unes quantes cançons de Lluís Llach, Bob Dylan, Silvio Rodríguez, etc., ha preparat una presentació amb informació sobre la història d’aquest tipus de cançó.

Servei Educatiu

…Benvinguts i benvingudes al blog de música de l’escola Dolors Piera!!!

Aquest és un espai de dinamització de la música on hi podeu trobar una petita mostra de tot allò que treballem a l’aula, notícies, curiositats, ….

Volem compartir amb vosaltres els moments més màgics de les nostres festes, les cançons, les danses, …. i també volem la teva participació!!!