Nadales curs 2017/18

Des de l’escola volem compartir amb vosaltres la feina que estem fent a l’aula de música.

Aquí us deixem algunes gravacions que hem fet amb les nadales que estem cantant.

P5 Angles

1rA

1rB

2nA

2nB

2nC

3rA

3rB

4tA

4tB

5èA

5èB

5èC

6èA

6èB

Si no els pots veure hauràs d’habilitar els scripts a la barra de navegació.

Projectes de música

Ja hem acabat els projectes de música que tan ens han costat de fer!

En primer lloc voldríem agrair a totes les famílies la vostre paciència i col·laboració en l’elaboració dels projectes, però crec que ha valgut la pena. Després de les vacances de nadal començarem les exposicions dels Lapbooks de 4t i 5è.

També felicitar als alumnes de 6è que han fet instruments i una cançó Rap en contra del Bullying escolar.

LAPBOOKS

A continuació us deixo algunes fotos d’alguns dels treballs.

INSTRUMENTS

Sona a cinquè

El dijous 10 de març els alumnes de cinquè han participat en una activitat musical a l´Auditori Municipal, la sisena edició de “Sona a cinquè”.

Un total de 480 nens de Vilafranca han descobert la Nova cançó i la Cançó d’autor de la mà de Cesc Freixas (cantautor de Sant Pere de Riudebitlles), qui, a més de cantar unes quantes cançons de Lluís Llach, Bob Dylan, Silvio Rodríguez, etc., ha preparat una presentació amb informació sobre la història d’aquest tipus de cançó.

Servei Educatiu

…Benvinguts i benvingudes al blog de música de l’escola Dolors Piera!!!

Aquest és un espai de dinamització de la música on hi podeu trobar una petita mostra de tot allò que treballem a l’aula, notícies, curiositats, ….

Volem compartir amb vosaltres els moments més màgics de les nostres festes, les cançons, les danses, …. i també volem la teva participació!!!