Fi de curs

Avui si, ja s’ha acabat el curs, i per acomiadar-nos el que hem fet, bona part del matí, han estat uns partidets de futbol, 2n A contra 2n B entrenats pels companys de 6è.
Però també hem fet un pica-pica amb les aportacions de tots els nens i nenes de segon i hem ballat una mica al ritme del waka-waka.
Ens ho hem passat molt bé. Ara tant sols podem desitjar-vos a tots unes bones vacances!!!!!!!!!!
Recordeu que heu de passar a recollir les notes per l’escola el proper dia 27 en les hores establertes.

Festa fi de curs

El final de curs s’acosta i a l’escola ho comencem a viure.

Aquest matí ha tingut lloc la festa de fi de curs on hi ha participat tota l’escola, des dels més petits de P3 fins als més grans de 6è. Nosaltres hem fet una coreografia amb les mans amb la música “Carrousel” del Circ di Soleil.

Mireu, així nerviosos estàvem abans de fer la nostra coreografia.

I així de bé ho hem fet.

I per acabar la coreografia de la “Fotografia mòbil”, ha estat molt complicada de fer, però … sortim tots a la foto?

Sabeu, ha estat un gran festival i ens ho hem passat molt bé!!!!!

Sortida al Champion Horse

Aquest matí, les dues classes de 2n hem agafat l’autocar que ens ha dut al Champion Horse.

Un cop allí, i després d’esmorzar hem pentinat els ponis i també hi hem pogut pujar. I un cop tots haviem pujat als ponis, el que hem fet ha estat visitar les instal.lacions i hem pogut veure un cavall bebé amb la seva mare.

Ens ho hem passat molt bé!!!

Si voleu veure més fotos, ben aviat ho podreu fer a la web de l’escola.

Taller: Els Pulmons(2)

El divendres dia 20 de maig, els nens i nenes de 2n ens vam reunir en una de les classes i vam veure uns pulmons de porc.

Vam posar un tub de plàstic a la tràquea i vam poder bufar i els pulmons es van inflar i quan vam parar de bufar és van desinflar. Després de tot això vam tallar els pulmons i el cor i els vam poder veure per dins.

Ens va agradar molt!!!!!!!