Circuïts a 5è + codi QR

Les nenes i nens de 5è dins l’àmbit d’Educació Física han dissenyat circuïts d’habilitats motrius que han dut a la pràctica a l’hora d’educació física. Després han gravat un clip de so amb l’explicació del circuït i han generat un codi QR que han enganxat al dibuix del circuït.

Observacions: amb una mica de sort, si amplieu la imatge del circuït del vostre fill, amb un lector de codi qr podreu escoltar el clip de so.

Els avatars de 6è

Les nenes i nens de 6è han après a dissenyar avatars que els representin en qualsevol aplicació on hagin/puguin posar fotografia. Així aconseguim una imatge representativa sense que sigui una fotografia. Així doncs, aquí podeu comprovar com es veuen:

Powerpoints a 4t!

Les nenes i nens de 4t estem aprenent a fer powerpoints pel nostre compte. Aprenem a fer-los, animar-los i també a posar-hi transicions. Estem experimentant i en mica en mica anem dominant!

Infografies a 6è!

Els nens i nenes de 6è han après a crear infografies per presentar informació. En aquest cas hem interrelacionat l’àrea d’educació física amb les TIC i hem buscat informació sobre què és una aquatló i la hem après a reflexar.

6è – Powerpoint amb imatges pròpies

Els alumnes de sisè estan treballant en un powerpoint que parla sobre els “jocs tradicionals” on han de buscar informació sobre jocs d’altres èpoques i executar-los a pista. També han de fer-se fotografies i penjar-les a tall d’exemple en el mateix powerpoint. Aprenem a descarregar les fotos a l’ordinador, compartir-les en carpetes grupals i penjar-les.

Documents al núvol amb 4t

Els nens i nens de 4t ja treballen amb documents i arxius penjats al “núvol” propi que tenen a EDUCAMOS. També coneixen el concepte “compartir documents” i l’executen per treballar en equip. Tot plegat ens serveix per saber com hem de presentar treballs i ser competents en l’àmbit digital.

Treballem amb Paint!

Els nens i nenes de 2n! estem experimentant les eines de dibuix amb el programa Paint! Posteriorment farem un petit text sobre les vacances on hi incrustarem un dibuix fet amb tot els recursos que hem après!!