Biblioteca i tipologia textual

Fem un bon ús de la biblioteca del centre

Spreaker Studio

Gravació realitzada des del mobil amb el programa Spreaker Studio

En aquesta gravació s’han provat els efectes sonors del programa tot fent una sintonia inicial i final amb els efectes d’audio i una fosa encadenada.

S’ha de valorar que són proves que es fan amb el programa i que es poden millorar.

Escucha”Prova” en Spreaker.

Publicat dins de Alumnes, General, Programes | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Exposició a l’escola

Publicat dins de Alumnes, Descripció, General, Noticies | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Xarxa social

Enllaç a Xarxa social Google+, no tinc conte en cap altre xarxa ni tampoc tinc interés en fer-me usuari per la quantitat de propaganda i documentació que hi circula i no li dono cap interés.

Publicat dins de General, Material, Programes | Deixa un comentari

PIXIR

Aquest programa també ens permet treballar una imatge en diverses capes. D’aquesta manera poden inserir una imatge a sobre d’una altra tot evitant que es vegi el fons blanc de la segona imatge

Retoc d’imatges

El GIMP és una eina molt vàlida per fer un retoc d’imatges ja que és un programa molt semblant al Paint Shop Pro però dins de la categoria de programari lliure.

Ús didàctic del material multimèdia

Participació de l’alumnat en els blocs

El professorat pot crear tots els identificadors addicionals que necessiti. Cada un d’aquests identificadors tindrà la seva pròpia contrasenya, però no disposarà d’un servei associat de correu electrònic i carpetes, com passava amb els usuaris edu365, ni anirà assignat a una persona en concret.

L’objectiu d’aquests identificadors addicionals és que puguin ser cedits a l’alumnat per tal que en faci un determinat ús educatiu, sempre sota el control del professorat. La gestió d’aquests identificadors i la responsabilitat de l’ús que se’n faci correspon doncs al professor/a d’XTEC que els hagi creat. El professor/a podrà canviar la contrasenya quan ho consideri o eliminar-los en acabar l’activitat educativa, o sempre que ho cregui convenient. La creació de blocs segueix reservada al professorat amb identificador XTEC.

Per facilitar les tasques de manteniment, els identificadors addicionals que hagin estat inactius durant tot un curs acadèmic s’eliminaran en finalitzar el curs.

Publicat dins de Material | Etiquetat com a , | Deixa un comentari