COLÒNIES SANTA MARIA DEL ROURE

Hem anat tres dies a un lloc i entorn molt especial, Santa Maria del Roure a Cantonigròs.

Us deixem l’enllaç a on podreu veure fotos en diverses activitats i vídeos del nostre himne de colònies inventat entre els nens i nenes i el Javi, així com una dinàmica que és molt divertida i ens va agradar molt.

Han estat 3 dies molt intensos, divertits en els que ens hem conegut molt més i amb ganes de quedar-se més dies.

Aquí per veure les fotos.

Visitem la Pedrera

Hem anat coneixent a Antoni Gaudí i la seva biografía, així com la seva arquitectura. Hem pogut gaudir d’una de les seves obres com La Pedrera!!

Per veure les fotos

Fem la tapa de l’àlbum!

Quins artistes! Per tancar el trimestre, l’Alzina i el Roure us ensenyen com han fet màgia fent aparèixer fulles a la seva tapa de l’àlbum! Esperem que disfruteu molt veient en família tot el recull!

Bones festes a tots!

Clica AQUÍ

Fem codonyat!

Amb l’arribada de la tardor les classes d’Ei5 hem fet un treball a partir del codony. Com a culminació de tot el que hem parlat i après a l’aula: cap a la cuina anem i un codonyat molt bo fem!

Per veure les fotos de l’Alzina clica aquí

Per veure les fotos del Roure clica aquí

Castanyada

Per celebrar la Castanyada a l’escola hem fet moltes coses!

Hem jugat amb les cucanyes que ens van preparar els alumnes de 5è, ens va visitar la Castanyera, hem fet uns panellets boníssims i com a fi de festa hem ballat per tots vosaltres!

Per veure totes les fotos clica aquí

Anem a l’hort!

Hem plantat les faves a l’hort! Els nens i nenes d’EI5 de l’any passat ens les van guardar de la seva collita. Aquest curs ens toca a nosaltres, i amb l’ajuda de la Montse les hem sembrat i esperem que surtin unes faveres molt grans!

Per veure les fotos de l’Alzina cliqueu AQUÍ

Per veure les fotos del Roure cliqueu AQUÍ

Sortida al Mercat Municipal de Rubí

L’Alzina i el Roure hem anat d’excursió al Mercat de Rubí a veure totes les parades i hem aprofitat per comprar els ingredients per fer el codonyat.

Ens ho hem passat bé comprant!

Per veure les fotos clica AQUÍ

D’EXCURSIÓ A L’AQUARIUM

En els darrers mesos els nens i nenes de la classe de la Camamilla, seguint els seus interessos i motivacions, estan descobrint  moltes coses del fons marí: com neden els peixos, com viuen, com es reprodueixen,…

Molt engrescats amb el tema, el passat dimarts vam anar a l’Aquarium de Barcelona, on vam tenir l’oportunitat de capbussar-nos al fons marí.

Pops,  taurons, meduses, peix cirurgia, ratlles,  peix pallasso i molts més.

Vam aprofitar la sortida i vam anar a dinar al parc del Museu Blau, la classe de les Mentes vam trobar l’escultura d’un dinosaure a mida real, pedres volcàniques. fins i tot vam veure l’esquelet d’un dinosaure. Era enorme!

Vols capbussar-te amb nosaltres? Clica aquí MENTA

Clica aquí CAMAMILLA

El germanet de l’Ainara

Fa uns dies ens ha vingut a visitar la mare de l’Ainara. Ens ha dit que dins la panxa està creixent el germà de l’Ainara, l’Izan. Tot i que encara es dins la panxa i no el podem veure, els doctors poden fer una ecografia per descobrir com és l’Izan.
Ens han explicat moltes coses que no sabíem, i fins i tot hem pogut veure escoltar el cor l’Izan. Anava molt ràpid!!!
Nosaltres també ens hem pogut escolar el nostre cor amb el fonendoscopi.
Vols veure’ns per un foradet? Clica aquí

DIJOUS LLARDER

Les Camamilles i Mentes anem al parc a celebrar el Dijous Gras a menjar l’entrepà de truita o de botifarra d’ou. Que bé esmorzar plegats!

Vols veure les fotos? Fes clic aqui MENTES

Fes clic aqui CAMAMILLES