AL MATÍ VAM JUGAR A LES CUCANYES!!!

El dimarts 31 al matí, els de 5è ens van preparar unes cucanyes per jugar-hi amb tota l’ escola.

Per veure les fotos cliqueu aquí.

MIREU QUINES DANSES MÉS XULES VAM FER PER LA CASTANYADA!!!!

El dimarts 31 d’ octubre els nens i nenes de primer vam fer aquestes danses:

Per veure les danses cliqueu aquí.

MIREU QUINS ESMORZARS VAM PREPARAR PER LA TARDOR!!!!

Per veure les fotos cliqueu aquí.

CELEBREM SANT PONÇ

Al llarg de la setmana hem realitzat una sèrie d’activitats com fer un tastet de productes de Sant Ponç, hem intercanviat una planta per regalar-la i cuidar-la, hem fet melmelada de maduixa… Aquí podeu veure les fotos dels Roures
Aquí podeu veure les fotos de les Alzines

Primer dia de colònies

Pares i mares, hem arribat molt bé i ens ho estem passant molt bé. Els comentaris dels nens i nenes són que es volen quedar més dies.
Aquí podeu veure

El segon dia ha anat genial, estan gaudint de totes les activitats i del bon menjar. Fem moltes activitats i molt diverses: hem vist vaques, hem anat a un parc nou a fer jocs, hem fet una gymcama, tallers…, no parem de jugar i estem molt cansats. Tots dormen ben agust.
Fotos del segon dia

Més fotos de les colònies

ANEM A LA CASA MILÀ I AL PARC GÜELL

Aprofitant l’eix tranversal de mil històries, mil autors, aprofundim en un arquitecte molt emblemàtic a la nostra ciutat. Ens fem les difresses del trencadís de Gaudí, i seguidament ens anem a veure una obra seva “La casa Milà”, des del terrat també, podem veure la sagrada família. I per acabar ens anem a dinar i passar una estona al Parc Güell ón podem veure el trencadis i les ones que varem representar al ball de Carnaval.
Per veure les fotos de les alzines
Per veure les fotos dels roures

Publicat dins de General | 1 comentari

PLANETARI BOMBOLLA AL COSMOCAIXA

Ens anem al Cosmocaixa a fer un taller del planetari bombolla, ja sabem moltes coses dels planetes i allà n’aprendrem més i podrem resoldre molts dubtes.
Per veure les fotos aquí

Anem a esmorzar a una altre escola

Avui Dijous Gras hem anat d’excursió a l’escola del Ramón Llull. Després d’una bona caminata, hem esmorzat, hem jugat als seu pati i hem ballat. Hem tornat molt contents per la rebuda i els nous amics que hem fet!

ANEM A LA BIBLIOTECA

Avui hem anat a la biblioteca hem après moltes coses, podem anar a mirar contes i si tenim carnet portar-los a casa, podem anar a fer diferents activitats: escoltar el contacontes en català i en angles, tallers de manualiatats, ordinadors… Ens ha agradat molt descobrir aquest espai.
Per veure les fotos

CANTEM LES LLÚCIES A SANT JORDI PARC

Un matí sortim a passejar i aprofitem per passar per les botigues de Sant Jordi Parc a cantar les Llhttps://blocs.xtec.cat/curs201415/wp-admin/plugins.phpúcies, els hi han agradat tant que ens regalen moltes coses!!
Veure vídeo