A LA PISCINA!!

Avui hem anat a la piscina del Bosc tancat de Cerdanyola.

L’aigua estava molt bona i ens ho em passat pipa amb els nostres amics i amigues!

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí

LES JORNADES DE PORTES OBERTES:

El dia 31 de Maig, vam celebrar el dia de les jornades de portes obertes. Ho vam fer superbé i els pares i mares estaven super contents. Vam explicar tot el que hem après amb el projecte de la classe.

Si voleu veure el powert de la classe del Lligabosc, cliqueu aquí

Si voleu veure el powert de la classe de l’ Heura, cliqueu aquí

VISITA AL COSMOCAIXA

Els nens de la classe del Lligabosc vam anar al Cosmocaixa i al Planetari Bombolla, on vam aprendre moltes coses dels planetes!!

EL QUIM CONCA ENS FA UNA VISITA

Aquest setmana a les classes de primer, ens ha vingut a visitar en Quim Conca.

Ja sabíem que és un artista local ; que li encanta caminar i observar la natura per a desprès dibuixar-la .  Fa uns dibuixos molt macos i, a nosaltres, ens ha ensenyat moltes cosetes per a ser bons observadors i bons pintors….

Amb ell hem dibuixat la pesolera del nostre hort i l’ ametller que tenim al pati.

Per veure les fotos cliqueu aquí

VISITEM LA FUNDACIÓ MONA:

Dimecres dia 18 els nens i les nenes de la classe de l’ Heura vam anar a la Fundació Mona a veure com viuen i es recuperen un grup de ximpanzés que tenen allà acollits.

Va ser una sortida molt interessant, vam aprendre moltes coses que escriurem al nostre projecte i, a més a més, ens ho vam passar molt bé!!.

CARNESTOLTES 2018:

Aquí trobareu les fotos de diferents moments del Carnestoltes: el dia de la ballada, la sortida a l’ Escola d’ Art, alguns tallers que vam fer a l’ escola, el dia de la truita, i el dia del Carnestoltes.

Per veure les fotos cliqueu aquí

Per veure més fotos del Carnestoltes cliqueu aquí

ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

Per acabar el trimestre d’una manera ben dolça vam anar al bosc de Sant Genís a buscar els ous de xocolata que els conillets de pasqua ens havien amagat. Per trobar-los ens vam agrupar per equips i vam seguir unes pistes per realitzar unes proves molt divertides.

FOTOS GINKANA

A la tarda tota l’escola vam baixar al pati per inaugurar el mural dels “superherois” on vam gaudir cantant la cançó creada per l’ocasió: “Vine a l’escola”.

VIDEO SUPERHEROIS

CAGUEM EL TIÓ!!!

El dimecres 20 de Desembre vam cagar el Tió les classes del Lligabosc i de l’ Heura. Tot just acabàvem de trobar-lo el dijous d’ abans, al parc al costat de la nostra escola. Ens va cagar torrons, neules i xuxes!!

Per veure les fotos cliqueu aquí:

MIREU QUINES ESCULTURES MÉS GUAPES VAM FER PER SANTA CECILIA!!

Per Santa Cecilia, vam fer una escultura tot inspirada en la música i en la sortida de l’ endemà al Museu Nacional d’ Art Contemporani.

Per veure les fotos cliqueu aquí aquí

SORTIDA AL MNAC:

Vam visitar al MNAC de BArcelona una exposició d’ escultures. Vam jugar a ser escultors, vam observar i vam aprendre moltíssim!!!

Per veure les fotos de la classe del Lligabosc cliqueu aquí

Per veure les fotos de la classe de l’ Heura cliqueu aquí