Mostra de danses!

Avui ha estat el gran dia! Esperem que us hagin agradat les nostres danses, nosaltres estàvem una mica nerviosos abans de sortir!

A través de la dansa desenvolupem aptituds motrius, sensitives i expressives i millorem la col·locació postural, l’equilibri i la musicalitat. Fomentem també la creativitat i la confiança personal. A més a més, desenvolupem conductes i hàbits de treball en grup i individual.

Entreu AQUÍ per veure algunes fotos del dia.

Coves del Toll

El 17 de maig vam fer un viatge al passat per conèixer com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria. Vam aprendre com caçaven, quins rituals tenien, com vestien, com feien foc, com pintaven… Com ja us vam explicar a les aules obertes, va ser molt interessant!

Ho voleu veure? entreu en aquest enllaç per veure les fotos!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Separació de síl·labes i accentuació

Aquí teniu uns vídeos per repassar a casa (o a on vulgueu) !

Què és la síl·laba tònica i la síl·laba àtona?

Quines són les normes d’accentuació?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Tot el que es pot fer amb una CARBASSA!!

La història de les carbasses de l’escola ve de lluny…

Cada any els alumnes de 3r obren una carbassa, la cuinen i es guarden les llavors per plantar-les. De les llavors surten plantetes que els nens i nenes s’emporten per plantar a casa, a l’hort dels avis… a l’octubre següent (ja són de 4t) porten la carbassa més maca que els hi ha sortit per decorar l’escola a la tardor i regalar-la a 3r…i comencem una altra vegada!

Aquí us deixem les fotos TALLANT LA CARBASSA I TRAIENT LES LLAVORS.

Aquí teniu les fotos CUINANT COCA DE CARBASSA I XOCOLATA

La coca estava boníssima! Per fer-la a casa seguiu aquesta RECEPTA.

Sortida a Xercavins

La setmana passada vam fer un itinerari guiat per Xercavins per tal de conèixer millor la flora i la fauna de la nostra ciutat. Sabíeu que a Rubí tenim el mamífer més petit del món i la serp més gran d’Europa entre d’altres?

Aquí podeu veure les fotos:

Sortida a Xercavins

Matemàtiques musicals

Amb aquesta cançó tan divertida podem practicar les taules de 2 i del 3!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Notícies de la sortida a Capellades

Els nostres periodistes, Estrelletes i Camagrocs, publiquen avui les seves noves notícies!

No us les perdeu!

Notícia Museu paperer Estrelletes

Notícia Museu paperer Camagrocs

Sortida al Museu Molí paperer de Capellades

Hola famílies!

Aquest curs som EXPERTS EN PAPER i per començar a conèixer aquest material vam anar a visitar el Museu Molí paperer de Capellades. Ens ho vam passar molt bé, vam veure coses que no ens esperàvem i vam aprendre com feien el paper els antics.

Us adjuntem el link amb les fotografies. Properament penjarem al blog també les notícies que hem redactat sobre el tema.

Fins aviat!

Fotos Museu Molí paperer

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola famílies! Aquest curs serem periodistes i anirem posant de tant en tant alguna notícia al blog. La primera l’hem fet al tornar de l’estiu, potenciant el treball en grup i la posada en comú d’idees i experiències. Cliqueu als enllaços per veure-les!

Notícia vacances Camagrocs

Notícia vacances Estrelletes

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PROJECTE DELS ANIMALS (MOLSA)

Hola a tothom!

En aquest article us deixem l’enllaç als power points que vam crear entre tots a l’aula sobre el projecte dels animals.

Recordeu quan vam fer les votacions dels temes?  I quan vam buscar informació dels animals d’altres països? O de la nostra evolució?I de les conclusions que vam extreure entre tots?

Tots estàveu molt engrescats en treballar aquest tema i ho heu fet molt bé: la feina en grup, la recerca d’informació a casa, en llibres i a Internet, la creació de les respostes, la confecció de les maquetes i l’exposició de les conclusions davant de la resta de companys. Sou uns experts!

Ara us toca a vosaltres ensenyar a les vostres famílies el que heu après!

Projecte https://drive.google.com/open?id=0B3-mYxpkd8E5RTBleWJhWnBJdVU