Vídeo comiat

Això només és un petit recull del vostre pas pel Rivo. Us trobarem a faltar!!

Acomiadament

Nois i noies, avui acaba un curs en el que hem après tots, tant vosaltres com nosaltres. Aquest vídeo és un petit resum d’algunes de les experiències que hem viscut tots plegats!

Gràcies per acollir-me com una mestra més!
Bon estiu!!!

Laura

Més colònies

Més fotos de l’estada al càmping Tamarit. Potser en pengem alguna més però aquestes són les principals!

Colònies

Aqui teniu algunes de les fotos…pròximament penjarem més!!

TREBALL SOBRE ELS REFUGIATS

Durant aquestes setmanes hem estat treballant sobre un tema que ocupa l’actualitat informativa. La Laura, la nostra mestra en pràctiques, ens va preguntar si ser refugiat era un dret o un privilegi. Per contestar hem hagut de fer-nos d’altres preguntes, cercar informació, llegir diferents noticies, contrastar-les, parlar-ne…Al final, hem arribat a una conclusió que volem compartir amb vosaltres.

Publicat dins de General | 5 comentaris

Montserrat

Aquí teniu algunes fotos de la sortida que vam fer a Montserrat!
Ens va fer una dia espectacular i vam gaudir molt de la passejada

Cocert d’hivern

Com ja vau poder veure, els alumnes de 6è vam tenir un paper molt important al concert d’hivern. Vam treballar de valent perquè tots vosaltres poguéssiu gaudir. Us deixem un recull de fotos perquè recordeu el que vam fer!
BON ANY NOU!!

Sortida al Parlament

Els alumnes de 6è hem començat el curs molt enfeinats. Vam anar a conèixer l’edifici del Parlament i vam aprendre sobre la seva història i el seu funcionament actual.

SANT JORDI 2015

Els nens i nenes de cinquè vam preparar un recital poètic relacionat amb les emocions pel dia de Sant Jordi. Va ser un dia molt especial i tots i totes vam gaudir de la diada.

SORTIDES SEGON TRIMESTRE

Vam anar al museu d’ Història de Catalunya i al MNAC de Barcelona. A partir de les diferents sortides, hem treballat el cubisme i l’escultura. També estem fent el projecte d’història, treballant totes les èpoques, sobretot els seus habitatges i costums.