EDUCACIÓ VIÀRIA

Ahir dimecres a la tarda vam fer una sessió d’Educació Viària. Ens van aclarir molts conceptes per poder transitar pels carrers del poble, ja sigui a peu o amb bicicleta. I una cosa que ens va quedar molt clar va ser la de portar casc. En bici o en patinet, el casc posat.

SORTIDA AL MÈDOL I ALS MUNTS

Aquest dijous 19 de maig vam anar els nens i nenes de 5è al Mèdol ( pedrera romana) i a la vil·la dels Munts ( Altafulla ).
El primer que ens va sorprendre va ser l’agulla del Mèdol que media uns 16 metres d’alçada.
Després vam anar a la casa d’en Caius i la Faustina. Ens vam disfressar de romans i romanes. Ens van explicar com vivien allí.

EL CLUB DEL LLIBRE

A la classe de 5è A vam tindre una idea d’organitzar un club de lectura.

Fem reunions els divendres després del pati. En elles expliquem el llibre que hem llegit perquè cada setmana es llegeixen 20 pàgines del llibre que hem escollit o llegim tots junts un llibre.

Normes:No fer el tonto,votar sempre les coses,no pots entrar i sortir quan tu vols,tenim que llegir les 20 pàgines obligatòriament,tens que escoltar quan llegeixen els altres…

Tenim un signe que es una exclamació i un interrogant !? i també tenim un carnet que a vegades l’utilitzem com a punt de llibre.

CARNAVAL 2016

Per carnaval ens vam disfrassar de gamba.

1r.- Vam fer 6 potes amb paper de seda.

2n.-Vam fer el cap i vam arrissar-ne la part de dalt.
Vam enganxar els “escura-pipes”antenes i, com a ulls, una bola de poliespan partida pel mig i pintada de negre.Després vam posar una tira de bossa de brrosa.

3r.-Vam posar les potes que haviem fet i les vam enganxar a la bossa de brossa i així vam acabar la nostra disfressa.

Mentre fèiem la disfressa també fèiem peixos de collage

I ENS VAM DIVERTIR MOLT!!!

TAMBÉ VAM FER UNA PANCARTA MOLT BONICA

VISITA A LA BIBLIOTECA EL 2n TRIMESTRE.

Vam anar a la biblioteca en parelles a les 11:15h.
Allí, la Lidia ens va contar 3 contes que tenien relació amb la imaginació,i eren:la MOMO,la FIGA MÉS DOLÇA i L´HOME DEL SAC. I ens van agradar molt perque feia unes veus molt divertides.
Després, vam buscar en les enciclopèdies i en els diccionaris,vam buscar les paraules: apicultura, mel i abella.
I ja sabem com buscar paraules i animals per poder fer uns bons treballs.
OPINIONS:
-Ha sigut molt divertit però, una mica menys el que hem fet al final.
-M´ha semblat molt bé perque m´han explicat uns contes molts divertits.
-M’ha semblat molt divertit, perque hem estat tots junts, i la Lidia ho a explicat tot molt bé .
-Ha sigut molt divertit perque la Lidia posava una veu molt rara.

TALLER TERENCI CÀNDID

El dimecres 25 de novembre vam anar a visitar la vil·la de Centcelles per tal de conèixer aquest patrimoni i començar a confeccionar el projecte que fem les escoles de Constantí.
“Centcelles el nostre objectiu “. Va ser molt divertit i vam aprendre molt