Visitem l’institut.

Aquest dimecres passat vam anar a l’institut per la tarda, allà ens esperava l’equip de professors i uns quants exalumnes de la nostra escola i de Centcelles que ara fan 1r i 4t d’ESO.
Ens van convidar a conèixer tot l’edifici i ens van explicar els espais i les normes que hi ha. Va ser una visita molt complerta i ens va tranquil·litzar veure que és com la nostra escola i que no ens hem d’espantar per començar el curs vinent.
Les nostres guies ens van donar un consell que Carlos també ens havia dit “El que fa las coses bé i no es vol posar en problemes no té problemes” Així que depèn de nosaltres que tot vagi bé.

Aquest article s'ha publicat dins de activitats i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.