PARTITS POLÍTICS DE 6è

A l’assignatura de medi social, els alumnes de 6è estem treballant les organitzacions polítiques. La última activitat que hem fet d’aquest tema ha estat preparar unes eleccions.

Per fer-les, ens hem posat per grups i cada membre del grup ha pensat una proposta. Així, hem confeccionat el nostre pla de ruta. A més, hem dissenyat uns cartells que els hem penjat i presentat a les diferents aules.

El dia 22 de febrer els nens i nenes de 3r, 4t i 5è han votat el partit polític que més els ha agradat:

1. C.M.E. (Canviem a millor l’escola)
  2. A.E.B. (Així esta bé)
  3. P.M.E. (Podem millorar l’escola)

En el moment del recompte, ens hem adonat d’un cas sorprenent: hi ha hagut un empat! Així doncs, hem hagut de fer una segona volta. A l’aula de 3r ha sortit guanyador el partit A.E.B., a 4t el de C.M.E. i a 5è el C.M.E. Així doncs, han sortit 3 diputats: la Daniela, la Duna i l’Adrià.

FELICITATS!!! I gràcies per la vostra participació.

Angi