Monthly Archives: octubre 2008

Visita a la cuina

Avui al taller de cuina hem tingut una visita molt agradable. En Miquel, l’avi de la Carla, ens ha vingut a explicar com es fan els batuts de fruita.

Hem pelat les fruites, les hem triturat, hem fet barreges amb la llet, amb totes les fruites… vaja, que ens ho hem passat molt bé!

Ah!, també els hem tastat! És clar, però, que no tots els batuts ens han acabat de fer el pes…

Gràcies per tot Miquel!

collage4.jpg

Arbre commemoratiu

Ara que ja fa unes setmanes de la gran festa que vam fer amb els nostres avis i les nostres àvies, hem baixat amb més calma a contemplar el cirerer d’arboç que vàrem plantar a la rotonda de la nostra escola.

Així el veiem nosaltres.

collage11.jpg

Amb molta cara!

A la classe hem estat parlant de com és el cos de les persones quan som petites com nosaltres i de com canvia a mida que ens anem fent gran (els nostres avis i les nostres àvies).

Per això, hem fet d’artistes i hem dibuixat les nostres cares i les cares dels avis i les àvies.

Ja veureu les diferències….

collage2.jpg

 

Jornada intergeneracional: “Creixem junts” 10 octubre 2008

Avui ha estat un dia molt especial. Pel matí han vingut floristes d’arreu de Catalunya i ens han ensenyat a fer un ram de flors molt bonic, que per la tarda hem regalat a les persones grans del poble, els avis i les àvies.

 

Després del pati, per grups, hem parlat de com ens hem sentit amb aquesta experiència.

 

El nostre grup estava format per l’Arnau Sierra, l’Álex Sánchez, en Brian, en Sergi García, en Roger Pérez, la Gemma Ferrer, la Rocío, en Jesús, la Natalia, l’Enric, la Tania i l’Alba Aresté.

 

ARNAU: M’he sentit molt orgullós perquè m’agrada treure les fulles i si algun dia volem fer un ram, ja en sabrem.

 

ÁLEX SÁNCHEZ: Hem muntat rams de flors, hem posat les flors amb aigua per donar-les als avis. Serà una “fiesta” dels avis. M’he sentit bé perquè és una festa, fem activitats i vénen els avis i serà un dia molt divertit i bonic.

 

BRIAN: Me sentia molt i molt bé perquè és molt divertit treure les fulles, perquè s’havia de fer cap avall i posar les flors.

 

SERGI: Treure les fulles era molt divertit.

 

ROGER: M’ha “gustat” treure les fulles perquè el pal era molt suau.

 

GEMMA: M’ha agradat molt perquè quan trèiem les fulles estaven una mica mullades.

 

ROCÍO: M’agradaven molt les fulles perquè estaven mullades.

 

JESÚS: Me gustaba “traier les fulles” porque hacía como un masaje.

 

BRIAN: M’agradava quan feia les flors perquè era divertit posar-les bé.

 

ENRIC: M’ha agradat l’olor que feien les flors.

 

TANIA: M’agrada molt fer els rams i mai n’havia fet cap a casa i demà “a lo millor” faré un ram.

 

ALBA: M’agradava molt perquè era la primera vegada que feia això.

 

MARINA: El ram m’ha sortit molt bé perquè m’agrada la natura i les flors i era la segona vegada que feia un ram.

 

ÁLEX: “Una flor se llamaba SOTIBIDABO o algo así.”

 

ENRIC: Una es deia MARGARITA.

 

SERGI: Hi havia unes flors grogues que es deien margarites.

 

TANIA: Una s’assemblava molt a una margarida.

 

MARINA: Una es deia SOLIDAGO.

 

BRIAN: Hi havia una flor verda que tenia pètals molt petits i forma com de bolet.

 

SERGI: Hi havia un tipus de planta o de flor que només eren fulles verdes.

 

JESÚS: Había otra que era de la misma familia de las margaritas.

 

MARINA: M’ha quedat molt bonic.

 

JESÚS: Me ha gustado escuchar y quitar las hojas y poner las flores al lado para hacer el “ram de flors”.

 

 

SERGI: Al final hem posat el llaç.

MARINA: I una enganxina amb el nostre nom.

cambiar-tamanodsc01604jpg.jpeg

………………………………. collage1.jpg

 

 


 

BENVINGUDA

BONA TARDA A TOTHOM!!

AVUI COMENCEM AQUEST BLOC DEDICAT ALS AVIS I A LES ÀVIES. HI PODEU TROBAR TOTES LES FEINES I ACTIVITATS QUE LES NENES I ELS NENS DE PRIMER I SEGON ANEM REALITZANT DURANT AQUEST CURS, EN COL·LABORACIÓ AMB LA GENT GRAN DEL NOSTRE POBLE. DE MOMENT US ENVIEM LES NOSTRES FOTOGRAFIES PERQUÈ ENS ANEU CONEIXENT!

ESPEREM QUE US AGRADI I QUE US ANIMEU A PARTICIPAR!

 collage.jpg