NOU TRACTAMENT PISTA ESPORTIVA

El dimarts 9 d’octubre vam poder comprovar que el tractament de la nova pista esportiva de l’escola és incompatible amb la humitat i l’acumulació d’aigua. Per aquest motiu alguns alumnes van caure i ràpidament vam tancar l’accés a la zona.

Avui mateix, hem acordat amb l’empresa que va realitzar l’actuació durant l’estiu el nou tractament antilliscant per tal de solucionar el problema, i per això restem pendents de la seva aplicació, que esperem que es pugui fer el més aviat millor.

Mentrestant, us demanem paciència i que pugueu entendre, tan vosaltres com els vostres fills i filles, que durant uns dies la pista només s’utilitzarà si les condicions ho permeten, per tal de garantir en primer terme la seguretat dels alumnes i el personal del centre.

Aprofitem per demanar-vos disculpes per aquest fet no desitjat i ens comprometem en solucionar-lo en breu.

Atentament,

Equip Directiu.