Inscripcions a les extraescolars

En relació a les extraescolars que ofereix l’escola a través de l’Aula Espai d’Estudis, us volem comentar que a dia d’avui ja està funcionant l’acollida matinal amb un petit grup d’alumnes, fàcilment ampliable.

La resta d’activitats (ortografia, mecanografia, taller d’arts i intel·ligència emocional) començaran la primera setmana d’octubre, sempre que el nombre d’alumnes sigui suficient per formar grup.

Per aquest motiu, us volem informar que la data límit d’inscripció és el divendres 21 de setembre, tot i que s’acceptaran fins el dia 26. A partir de llavors, si algun grup no està ple caldrà esperar inscripcions fora de termini per poder-lo tirar endavant en dates posteriors a la primera setmana d’octubre.

Les inscripcions es fan directament al centre de l’Aula Espai d’Estudis mitjançant el següent formulari.

Moltes gràcies!