VENDA DE LLIBRES CURS 2018-19

INFORMACIÓ IMPORTANT A LLEGIR ABANS DE FER LA COMPRA DE LLIBRES

Fins el 20 de juliol podeu FER LA COMPRA DE LLIBRES A PARTIR D’AQUEST ENLLAÇ

Venda de llibres

ENTREU EL CODI CORRESPONENT AL CURS DE L’ALUMNE/A.

ÉS IMPORTANT que especifiqueu si sou SOCIS AMPA en el desplegable que hi ha a continuació de la forma de pagament.

Les famílies que esteu en el PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES NOMÉS HAUREU D’ACTIVAR LES CASELLES DELS LLIBRES/MATERIAL QUE NO ES SOCIALITZEN I LA TARIFA LLIBRES SOCIALITZATS.

Per altra banda les famílies que NO SOCIALITZEU, no activeu  la casella que posa TARIFA LLIBRES SOCIALITZATS, només haureu d’activar tots els llibres que necessiteu comprar.

En els dos casos podeu fixar-vos del que heu de comprar, tant si socialitzeu o no socialitzeu, en el llistat que us vam fer arribar amb la informació de final de curs.

També us informem que a l’escola teniu a la vostra disposició uns ordinadors per tal que podeu fer la comanda.

RECORDEU QUE ELS LLIBRES S’ENTREGARAN ALS ALUMNES A L’INICI DE CURS.