Xerrades per famílies – Sigues Tu

Des de DipSalut i en relació amb el programa Sigues Tu, ens ofereixen 6 sessions per famílies basades amb el llibre Com parlar amb els infants perquè t’escoltin i com escoltar perquè et parlin?.

Es tracta de conèixer eines efectives per millorar la relació amb els teus fills i filles, fer més fàcil les rutines diàries i aconseguir una vida familiar més harmoniosa.

Les sessions aniran a càrrec de la psicòloga i terapeuta Doia Riera.

Pots venir amb els teus fills si tenen entre 6 i 11 anys. Faran una activitat lúdica del «Sigues tu», paral·lela a les vostres sessions, que podreu compartir en família.

Inscripcions aquí

Calendari: els dimarts 20 de març, 3 i 17 d’abril, 8 i 22 de maig i 5 de juny.

Horari: de 17 a 19 h (La primera i última sessió, l’horari serà de 17 a 19:30 h).

Lloc: Col·legi Cor de Maria.

Data límit inscripció: 18 de març.

Les sessions que es proposen són:

• Sessió 1. Com podem ajudar els infants i adolescents a fer front als seus sentiments
  • Sessió 2. Com podem propiciar la col·laboració
  • Sessió 3. Alternatives al càstig
  • Sessió 4. Com podem estimular l’autonomia
  • Sessió 5. L’elogi i l’autoestima
  • Sessió 6. Com podem fugir de les etiquetes

Us animem a participar-hi!!!

Cartell promocional Sigues Tu_180306