“Cromos” i febre

Us volem informar que per tal de millorar la convivència escolar no es permet l’intercanvi de cromos a l’hora del pati ni durant l’estada al menjador escolar. Creiem que l’intercanvi d’aquests es pot realitzar durant l’entrada i sortida escolar fora del centre o en l’horari extraescolar dels alumnes.

A més, aprofitem per recordar-vos que tal i com s’especifica en els criteris de no assistència de l’alumnat a l’escola durant un període de temps determinat a causa de malalties transmissibles de la Secretaria de Salut Pública: en totes les malalties que cursen amb febre, a més de les recomanacions específiques per a cadascuna d’elles, cal que l’alumne/a hagi estat 24h sense febre abans de tornar a l’escola.

Salutacions i bona setmana!

Equip Docent