Procés Participatiu de Pati – Enquesta familiar

Tal com es va informar a les reunions d’inici de curs, aquest any hem iniciat el Procés Participatiu de Pati, amb l’objectiu de repensar i millorar l’espai d’esbarjo de l’escola.

Després de crear la comissió i de realitzar diverses reunions, un cop acabada la fase de recollida de propostes dels alumnes dins l’aula, ens agradaria convidar-vos a participar en la iniciativa a través de la següent enquesta.

Us agrairíem que ens la retorneu omplerta amb la data límit de dimarts 27 de febrer. La podeu fer arribar a través de l’agenda dels vostres fills i filles. També podeu aportar fotografies o dissenys que us semblin interessants, i així es podran valorar.

Heu de tenir en compte que l’espai del futur pati pot incorporar la terrassa i també possibles millores en els acabats de la façana de l’edifici.

Us animem a participar-hi! D’aquesta manera el procés i el projecte serà més enriquidor i reflectirà la voluntat de tota la comunitat educativa.

Si esteu interessats a formar part més activa de la comissió de pati podeu fer arribar un correu a l’escola direccio@cordemarialabisbal.cat

Moltes gràcies i esperem les vostres aportacions.

Comissió de Pati