Ús dels telèfons mòbils

En motiu de la dificultat diària de gestió i control de l’ús dels telèfons mòbils a l’escola us recordem que els alumnes poden portar-los amb una sèrie de condicionants:

1. Els telèfons mòbils han d’estar apagats, i no bloquejats, durant totes les hores en què els alumnes es trobin dins les instal·lacions del centre, incloses les hores del pati i del menjador. També l’han de portar apagat durant totes les sortides i excursions.
  2. Només podran fer ús del telèfon mòbil quan disposin del permís del professor, el qual vetllarà pel seu bon ús. Quan el professor acabi la seva classe, els alumnes hauran d’apagar de nou els dispositius.
  3. L’incompliment d’aquestes condicions comportarà l’aplicació del reglament disciplinari que a continuació s’especifica:
    1. Conductes contràries a la convivència (Irregularitat): utilitzar el mòbil durant alguna activitat de centre sense permís previ d’algun/a professor/a.
    2. Faltes greument perjudicials (Falta): utilitzar les noves tecnologies en contra d’un membre de la comunitat escolar.
  4. Cal recordar que l’assignació d’una falta o l’acumulació de quatre irregularitats comporten una sanció mínima de tres dies d’expulsió, amb el deure d’assistir a les sessions del projecte Reset que es proposin.

Equip Directiu