GRADUACIÓ 4t ESO

Benvolguts, benvolgudes,

Un any més, i ja en portem tres, farem coincidir el final del curs escolar amb la Graduació d’una nova promoció d’alumnes de 4t d’ESO, que tanquen l’etapa obligatòria per continuar amb l’opció que més desitgen i per la qual se senten més preparats i motivats.

Per aquest motiu, us volem convidar a celebrar-ho conjuntament aquest proper divendres 22 de juny a les 20:30h al teatre Mundial.

De ben segur que serà un acte ben emotiu, càlid i alhora divertit.

Salutacions,

Professorat d’ESO

Publicat dins de Actualitat | Comentaris tancats a

JORNADA INTENSIVA

Informar-vos que a diferència de la resta d’escoles del municipi, el Cor de Maria farà jornada intensiva des del dilluns 11 de juny fins el divendres 22.

L’horari de primària serà de 9 a 13h amb possibilitat de menjador fins a les 15h, que serà l’hora oficial de recollida.

L’horari de secundària serà de 8:30 a 13:50h, excepte els dilluns que acabaran a la 13h. També disposaran del servei de menjador fins les 15h.

Salutacions,

Equip Directiu

Publicat dins de Actualitat | Deixa un comentari

AUXILIAR DE CONVERSA CURS 18-19. BUSQUEM FAMÍLIES ACOLLIDORES!

Un any més, i gràcies a les vostres aportacions i el suport de l’AMPA, us volem demanar la vostra col·laboració per millorar en l’aprenentatge de la llengua anglesa amb la participació en el Programa d’Auxiliars de Conversa a l’escola.

Enguany, i per primer cop, disposarem de l’Auxiliar de Conversa al llarg de tot el curs escolar 2018-2019. Gaudir de l’Auxiliar de Conversa, amb l’anglès com a primera llengua, és una molt bona manera de reforçar l’expressió oral en grups reduïts i un magnífic punt de suport per al professorat d’anglès, que és qui coordina i supervisa les tasques de l’auxiliar.

Per tal de fer possible aquest projecte, és necessària la col·laboració de les famílies, donat que el programa d’Auxiliar de Conversa es basa en l’allotjament dels Auxiliars de Conversa en famílies de l’escola.  Aquest allotjament és totalment altruista i la família acollidora a canvi té una persona de parla anglesa vivint a casa.

Així doncs, necessitem famílies per al curs 2018-2019 que estiguin disposades a acollir durant un trimestre o més un/a Auxiliar de Conversa. Els Auxiliars de Conversa representen un recurs importantíssim i molt eficaç per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de l’anglès a l’escola dels vostres fills. La vostra decisió d’acollir un Auxiliar és una gran ajuda, i pot ser una magnífica oportunitat per a la vostra família per practicar i millorar la llengua anglesa.

Si hi esteu interessats o bé voleu més informació, feu-nos-ho saber, abans del 15 de juny, enviant un correu electrònic  a l’escola (b7000421@xtec.cat), trucant (972 640 162) o directament a secretaria dins l’horari escolar.

Moltes gràcies per la vostra atenció,

Equip Directiu

FESTIVAL FINAL DE CURS 30/05

DONACIÓ DE SANG – 9 DE JUNY

Campanya de fruita

VOLEU COMPTAR DRACS?

Dilluns 23 d’abril a les 16:45h obrirem les portes a les famílies perquè puguin visitar al seus fills/es i comptar tots els dracs que han aparegut per diferents racons de l’escola.

Hi esteu tots convidats!

Equip Docent

Un dia a l’ESO!

Benvolguts,

Aquest dissabte 21 d’abril hem convidat a les famílies d’ESO a participar en una jornada escolar dissenyada per a ells.

De 10 a 13h es posaran a la pell dels alumnes i gaudiran d’unes classes breus a càrrec del professorat de secundària.

La jornada es clourà amb un pica-pica final.

Us hi esperem!

Equip Docent

Sant Jordi 2018 – AMPA

Benvolgudes mares i pares,

Com cada any, l’AMPA té previst fer la tradicional parada de llibres i roses de Sant Jordi per recollir diners que s’invertiran a l’escola a benefici dels nostres fills i filles.

És per això que us demanem la vostra col.laboració desinteressada en el muntatge de la parada i/o en la venda durant la jornada, així com també us convidem a fer la vostra compra de la diada a la nostra parada.

Necessitem voluntaris. El vostre suport és molt important!!!

Els interessats podeu fer arribar el vostre nom, telèfon de contacte i horari disponible a la secretaria de l’escola o enviar un correu a ampacordemarialabisbal@gmail.com.

Moltes gràcies i bon Sant Jordi!

PD: a més recordeu que els alumnes de 3r d’ESO vendran roses durant tot el dia amb benefici del viatge de final de curs de 4t.

La Junta de l’AMPA

Publicat dins de Actualitat | Deixa un comentari

RECOLLIDA URGENT DE PILES!!!

Benvolgudes Famílies,

Per aquest dimecres 18 necessitem el major nombre de piles i bateries usades possible en relació el projecte APILO!

El dijous 19 passaran a recollir el dipòsit de reciclatge i volem augmentar al màxim el seu volum.

Moltes gràcies!!!

Escola Verda