Matemàtiques i literatura

Inscripcions a les extraescolars

En relació a les extraescolars que ofereix l’escola a través de l’Aula Espai d’Estudis, us volem comentar que a dia d’avui ja està funcionant l’acollida matinal amb un petit grup d’alumnes, fàcilment ampliable.

La resta d’activitats (ortografia, mecanografia, taller d’arts i intel·ligència emocional) començaran la primera setmana d’octubre, sempre que el nombre d’alumnes sigui suficient per formar grup.

Per aquest motiu, us volem informar que la data límit d’inscripció és el divendres 21 de setembre, tot i que s’acceptaran fins el dia 26. A partir de llavors, si algun grup no està ple caldrà esperar inscripcions fora de termini per poder-lo tirar endavant en dates posteriors a la primera setmana d’octubre.

Les inscripcions es fan directament al centre de l’Aula Espai d’Estudis mitjançant el següent formulari.

Moltes gràcies!

ESCUTS SOLIDARIS CONTRA EL CÀNCER INFANTIL – POLICIA LOCAL

Us volem informar que la Policia Local s’ha adherit a la campanya de l’hospital Sant Joan de Déu anomenada #pelsvalents , destinada als infants amb càncer.

La idea és que pugueu adquirir uns escuts de la policia solidaris pel valor de 4€ cadascun. La recaptació es destinarà íntegrament a la campanya.

Des de l’escola ens han demanat si podem ajudar-los i per tan disposeu d’escuts solidaris a secretaria. Els podeu venir a buscar quan vulgueu durant el primer trimestre.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Personal del centre i policia local.

Publicat dins de Actualitat | Comentaris tancats a

BENVINGUTS AL NOU CURS 2018-2019

Memòria – Projecte de Pati

En aquest enllaç trobareu la Memòria del Projecte de Pati que hem elaborat durant aquest curs 17-18 des de la comissió del Procés Participatiu.

Memòria – Projecte de Pati

Les actuacions estan previstes en dues fases, la primera aquest estiu i la segona el que ve.

Esperem que gràcies aquest procés tinguem un bon pati per a tothom i que l’escola vagi millorant en diferents aspectes bàsics com el de disposar d’una zona d’esbarjo que respongui a les expectatives de tots els membres de la comunitat educativa: alumnes, famílies, docents, personal d’administració i serveis i patronat.

Salut i molt bon estiu!

Comissió de Pati

VENDA DE LLIBRES CURS 2018-19

INFORMACIÓ IMPORTANT A LLEGIR ABANS DE FER LA COMPRA DE LLIBRES

Fins el 20 de juliol podeu FER LA COMPRA DE LLIBRES A PARTIR D’AQUEST ENLLAÇ

Venda de llibres

ENTREU EL CODI CORRESPONENT AL CURS DE L’ALUMNE/A.

ÉS IMPORTANT que especifiqueu si sou SOCIS AMPA en el desplegable que hi ha a continuació de la forma de pagament.

Les famílies que esteu en el PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES NOMÉS HAUREU D’ACTIVAR LES CASELLES DELS LLIBRES/MATERIAL QUE NO ES SOCIALITZEN I LA TARIFA LLIBRES SOCIALITZATS.

Per altra banda les famílies que NO SOCIALITZEU, no activeu  la casella que posa TARIFA LLIBRES SOCIALITZATS, només haureu d’activar tots els llibres que necessiteu comprar.

En els dos casos podeu fixar-vos del que heu de comprar, tant si socialitzeu o no socialitzeu, en el llistat que us vam fer arribar amb la informació de final de curs.

També us informem que a l’escola teniu a la vostra disposició uns ordinadors per tal que podeu fer la comanda.

RECORDEU QUE ELS LLIBRES S’ENTREGARAN ALS ALUMNES A L’INICI DE CURS.

Publicat dins de Actualitat | Comentaris tancats a VENDA DE LLIBRES CURS 2018-19

AUXILIAR DE CONVERSA CURS 18-19. BUSQUEM FAMÍLIES ACOLLIDORES!

Un any més, i gràcies a les vostres aportacions i el suport de l’AMPA, us volem demanar la vostra col·laboració per millorar en l’aprenentatge de la llengua anglesa amb la participació en el Programa d’Auxiliars de Conversa a l’escola.

Enguany, i per primer cop, disposarem de l’Auxiliar de Conversa al llarg de tot el curs escolar 2018-2019. Gaudir de l’Auxiliar de Conversa, amb l’anglès com a primera llengua, és una molt bona manera de reforçar l’expressió oral en grups reduïts i un magnífic punt de suport per al professorat d’anglès, que és qui coordina i supervisa les tasques de l’auxiliar.

Per tal de fer possible aquest projecte, és necessària la col·laboració de les famílies, donat que el programa d’Auxiliar de Conversa es basa en l’allotjament dels Auxiliars de Conversa en famílies de l’escola.  Aquest allotjament és totalment altruista i la família acollidora a canvi té una persona de parla anglesa vivint a casa.

Així doncs, necessitem famílies per al curs 2018-2019 que estiguin disposades a acollir durant un trimestre o més un/a Auxiliar de Conversa. Els Auxiliars de Conversa representen un recurs importantíssim i molt eficaç per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de l’anglès a l’escola dels vostres fills. La vostra decisió d’acollir un Auxiliar és una gran ajuda, i pot ser una magnífica oportunitat per a la vostra família per practicar i millorar la llengua anglesa.

Si hi esteu interessats o bé voleu més informació, feu-nos-ho saber, abans del 15 de juny, enviant un correu electrònic  a l’escola (b7000421@xtec.cat), trucant (972 640 162) o directament a secretaria dins l’horari escolar.

Moltes gràcies per la vostra atenció,

Equip Directiu

DONACIÓ DE SANG – 9 DE JUNY

Campanya de fruita

VOLEU COMPTAR DRACS?

Dilluns 23 d’abril a les 16:45h obrirem les portes a les famílies perquè puguin visitar al seus fills/es i comptar tots els dracs que han aparegut per diferents racons de l’escola.

Hi esteu tots convidats!

Equip Docent